AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2019 Er det ok å spørre om du har noen seksuelle erfaringer med de forskjellige kjønnene ? Som sag har jeg aldri hatt kjæreste eller vært forelsket. Jeg er jomfru, har aldri blitt kysset engang. Har blitt mye mobbet i oppveksten, så det har ikke vært så lett med venner. Anonymous poster hash: f989a...3ce Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2019 Tusen takk for alle svar og god hjelp. Tror jeg trenger å være litt alene med tankene mine nå. Etter alt jeg har lest fra dere har jeg kanskje en viss peiling. Men har mye å tenke igjennom. Blir akkurat nå bare mer forvirret av og forsette å skrive og lese her inne. Dette må jeg finne ut selv. Anonymous poster hash: f989a...3ce Lenke til kommentar
StyxTech Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Tusen takk for alle svar og god hjelp. Tror jeg trenger å være litt alene med tankene mine nå. Etter alt jeg har lest fra dere har jeg kanskje en viss peiling. Men har mye å tenke igjennom. Blir akkurat nå bare mer forvirret av og forsette å skrive og lese her inne. Dette må jeg finne ut selv. Anonymous poster hash: f989a...3ce Innboksen min er åpen om du ønsker å prate med noen hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg