SærkeGustv Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hva med tv-kort i PC'en? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hei! Prøv på et hobbyforetning som selger radiostyrte biler. Har hatt en del fra Tamiya og Kyosho før, og alle de bilene har plast drev. Dem selger som regel det meste av fett typer Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det du er på jakt etter heter Gleitmo, sikkert nr 804 høres det ut som. Er noe av det råeste smørefettet jeg har vært borti.... Kun 5 micron tykt eller noe sånn. Kan faktisk bruke det som hudkrem... :-) Lenke til kommentar
petterg Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Det du er på jakt etter heter Gleitmo, sikkert nr 804 høres det ut som.Er noe av det råeste smørefettet jeg har vært borti.... Kun 5 micron tykt eller noe sånn. Kan faktisk bruke det som hudkrem... :-) Ja det er en ganske spesiell konsistens på den. Mulig du har rett når det gjelder navn. Anr du hvor det kan kjøpes? --------- Har tv-kort. Ikke helt nøyd med bilde kvaliteten. Burde nok ha kjøpt et nytt. Må isåfall finne et som funker på linux. Også må jeg lære å se ledig hd plass uten å fylle den opp! Lenke til kommentar
snole Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Også må jeg lære å se ledig hd plass uten å fylle den opp! Du sliter med det problemet du og? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Nå har jeg ringt Nedis, og importørene av Philips, JVC og Hitachi. Alle vet hva jeg er på jakt etter, ingen vet hva det heter eller hvor man får tak i det. Trenger flere forslag! Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Fargen på fettet har vel lite å si....er vel smøreegenskapene som er viktig her. I ditt tilfelle kreves det ikke all verden til egenskaper på fettet. Tror nok vaselin som nevnt gjør jobben selv om det finnes mange bedre alternativer. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det er noe her da? Håper det hjelper litt med å peke i riktig retning. Molylube 560 VCR Lubricant Lenke til kommentar
petterg Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Enn denne her da? Den virker jo kurrant. Står ikke hva den inneholder, men kan jo ringe å spørre. takker Nei fargen spiller ingenrolle, men for å få de rette egenskapene skal den inneholde et kjemisk stoff som har en gulfarge. Derfor blir alle smørefett som har dette stoffet gulaktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå