joran007 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 har spilt battlefield 1942 en del i det siste. co-op på multiplayer, lan.... men skjønner ikke helt det med tickets. trodde det var antall ganger man kunne respawne seg, men da jeg gjorde sånn at jeg spilte alene mot 6 stk så ble tallet bare mindre å mindre.... hvordan fungerer det egentlig??? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 er slik at når noen rapper et flagg/tar over flagg så vil motstanderens tickets reduseres. tickets reduseres oxo ved dødsfall såvidt jeg vet Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 har spilt battlefield 1942 en del i det siste. co-op på multiplayer, lan.... men skjønner ikke helt det med tickets. trodde det var antall ganger man kunne respawne seg, men da jeg gjorde sånn at jeg spilte alene mot 6 stk så ble tallet bare mindre å mindre.... hvordan fungerer det egentlig??? Joda, det er antall soldater (altså spawns) laget ditt har igjen. Men hvis laget ditt (i dette tilfellet du alene) ikke kontrollerer noen punkter (som er stedene du spawner på) så synker antallet tickets ganske kjapt - for å oppmuntre (eeh, noe bedre for "encourage"?) deg til å ta et punkt igjen - hvilket er oppdraget ditt i 90% av tilfellene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå