nor50 Skrevet 4. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 Jeg byttet hovedkort i PC'en nå. Trodde jeg hadde satt inn en minnepenn med win10-installasjon på, men PC'en bootet rett opp... Må, bør eller kan jeg bare drite i å legge inn win på nytt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 Drit i det. Men ta en runde med å legge inn driverne igjen. Det bruker å gå greit, når nytt hovedkort har samme brikkesett som det gamle. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. juni 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2019 Drit i det. Men ta en runde med å legge inn driverne igjen. Det bruker å gå greit, når nytt hovedkort har samme brikkesett som det gamle. Slettet alt og startet på nytt for sikkerhets skyld. Angrer litt nå... ;-) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) Man trenger jo ikkje å legge inn noen spesielle drivere som er merke spesifisert. Det eneste man helst vil ha nyeste driver av til Intel hovedkort er Intel Chipset Driver (hvis du har Intel da) . Så å bytte hovedkort er helt uproblematisk. Ved bechmarking, så bruker jeg èn fast ssd med OS, spill benchmakprogrammer. Denne flytter jeg frem og tilbake på AMD og Intelmaskiner. Ingen problem. Endret 9. juni 2019 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå