Cursio Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fant igjen starcraft på en gammel cd, og hadde lyst å begynne å spille det på nettet igjen. Problemet er at du må ha versjon 1.00 for å installere 1.10 patchen. Hvordan får jeg det tilbake til 1.00 eller finnes det kansje en Starcraft 1.04 -> 1.10 patch? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Bruk google.com eller søk på Blizzard sine sider Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Er ikke helt n00b heller da... Prøvde selfølgelig dette før jeg postet, men jeg fant ikke noe jeg kunne bruke. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Start opp starcraft og logg deg inn på battlenet, patchen installerer seg selv da. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Start opp starcraft og logg deg inn på battlenet, patchen installerer seg selv da. Når jeg gjør det kommer det bare en beskjed om at jeg må reinstallere starcraft, og det hjelper lite når orginalcden er stripet og full av feil. Har bare en brent cd med kopi av starcraft 1.04 mappen med no-cd crack. Men går det ikke an å få det oppgradert til versjon 1.10? Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Joda, det er mulig (kom vel over det samme problemet selv tror jeg) Viss man mot formodning ikke får patchet ifra battle.net så kan man vel gå inn på sidene til blizzard og laste ned patchen manuellt og innstallere den! Tror det var slik man kunne få gjort det! er ikke helt sikkert thou Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Hvis du leste litt på de par første postene, så hadde du forstått at det var dette jeg hadde gjort, men det funka ikke å installere patchen pga at starcraft var versjon 1.04. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Du må nok installere 1.10 patchen FØR du installerer no-cd crack'en. Så jeg foreslår at du re-installerer stardraft, installerer patch 1.10 og så en evt. no-cd crack. Jeg har mange erfaringer at no-cd cracker gjør at patcher ikke installeres.... bl.a. på Blizzard sine spill. Lykke til da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå