Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Hva med "#4711jeggikkenturiskogen" ? Jeg har prøvd med "#4711jeggikkenturiskogen1" "#4711jeggikkenturiskogen2" osv, men det gikk ikke. Derav tallord på slutten. "skogen" "skogto" osv. ble godtatt. I Windows verden, så er et komplekst passord et som må ha tre av de fire hovedgruppene. Store bokstaver, små bokstaver, tall og spesialtegn. Lenke til kommentar
MsSupporter Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Hva med "#4711jeggikkenturiskogen" ? Jeg har prøvd med "#4711jeggikkenturiskogen1" "#4711jeggikkenturiskogen2" osv, men det gikk ikke. Derav tallord på slutten. "skogen" "skogto" osv. ble godtatt. I Windows verden, så er et komplekst passord et som må ha tre av de fire hovedgruppene. Store bokstaver, små bokstaver, tall og spesialtegn. Og når du har 40 - 50 forskjellige steder som skal ha hvert sitt passord, så begynner det å bli ganske håpløst. Jeg bruker derfor en app på mobilen som lagrer kun lokalt. Der skriver jeg inn de forskjellige innloggingene i et format som dette: Twitter: epostadresse / passord Flipboard epostadresse / passord Ebay.com epostadresse / passord Sumo brukernavn / passord Muligens ikke perfekt, men fungerer sånn noenlunde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Og når du har 40 - 50 forskjellige steder som skal ha hvert sitt passord, så begynner det å bli ganske håpløst. Jeg bruker derfor en app på mobilen som lagrer kun lokalt. Der skriver jeg inn de forskjellige innloggingene i et format som dette: Twitter: epostadresse / passord Flipboard epostadresse / passord Ebay.com epostadresse / passord Sumo brukernavn / passord Muligens ikke perfekt, men fungerer sånn noenlunde. Bruk heller LastPass, så har du en mulighet til å få tilbake passordene, om du mister enheten. Samt at du kan bruke den på alle enhetene du har. Og der er flere fordeler med LastPass. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå