NTB - digi Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Ice tilbakekaller batteri til bredbåndsruter Lenke til kommentar
digimator Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Det er over eit halvt år siden ein selgar i ICE klarte å prakka på meg eit prøveabonnement. Då låg det med lapp om at batteriet kun skulle brukast under tilsyn på grunn av brannfare, så dette er jo ikkje nytt. Det dempa jo lysten til å bytta over til ICE, så det blei aldri noe av. . Kanskje ein ide å skaffa batterier som ikkje er brannfarlige? Pinell klarte det jo... 1 Lenke til kommentar
Kristian5 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Det er vel noen par år siden jeg fikk brev fra ice om å koble fra batteriet i routeren grunnet brannfare. Har ikke vært kunde hos de siden 2013 eller noe 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Det gjør ikke noe om routeren tar fyr, jeg har brannmur. 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Dette er vel den 3. feilen på batteriene hos Ice? eller er det enda flere? Vi har ihvertfall byttet batteri 2 ganger før 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå