-KooPa Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Jeg trenger hjelp til salg av noen eldre komponenter. Jeg har: Intel i5 3470 S-1155 CPU Corsair DDR3 4x4GB RAM Gainward GTX670 2GB GPU Har også et kabinett og en PSU som passer til dette, husker ikke i farten merke og modell på disse. Vil det lønne seg å finne et S-1155 hovedkort, cpu-kjøler og en SSD/HDD for å selge dette samlet? Det er jo brukenes til bl.a. GTA, Far Cry 4/Primal som er de spillene som ble mest spilt med dette oppsettet. Jeg vet man ikke kan kjøre alt på high/ultra, men jeg har tross alt kjørt med dette oppsettet og syns det var spillbart. Hva vil dere tippe jeg får løst og hva som en komplett PC? Jeg har 22" 1080p skjerm, tastatur og mus for å få den til å bli komplett. Jeg legger selvsagt inn lovlig Windows 10. Lenke til kommentar
fleksnes radio amatør Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 har en ikke greie på pc så er prisen kansje 1ooo,- for en cpu i5 right i5 er ny den så den må kjøpes for 2ooo,- og selges for 1ooo,- eldre ram er populært å eldre hovedkort er litt populær så finner du ett grafikk kort som er fint kan du selge det Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 er det forsøk på et rim? du misset i hvertfall på hva OP her skrev. Han har CPU, GPU og RAM. Lenke til kommentar
fleksnes radio amatør Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 (endret) er det forsøk på et rim? du misset i hvertfall på hva OP her skrev. Han har CPU, GPU og RAM. vet ikke hva en gpu er det utrykket er ukjent på 2ooo tallet med ett smil Endret 4. juni 2019 av Freedom CG Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 er det forsøk på et rim? du misset i hvertfall på hva OP her skrev. Han har CPU, GPU og RAM. vet ikke hva en gpu er det utrykket er ukjent på 2ooo tallet med ett smil Intel i5 3470 S-1155 CPU Corsair DDR3 4x4GB RAM Gainward GTX670 2GB GPU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå