akelbo Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Gunner-spillere tåler en trøkk og bruker en minigun for å meie ned all motstand.The Division 2 introduserer en ny klassespesialisering Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Too little, too late for min del. The Dvision 2 har en fantastisk reise fra 1-30, men end-game er særdeles manglende slik det står nå. Har logget inn og spilt ca 1 time i mai. Det er rett og slett ingen fornuftig progresjon ut over å håpe på at rett våpen/rustning dropper med akkurat det oppsettet du ønsker. Når du så dykker ned i matematikken og innser at du vinner i lotto før du er i nærheten av å ha et "perfekt" build, så forsvinner all lyst til å spille... Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Too little, too late for min del. The Dvision 2 har en fantastisk reise fra 1-30, men end-game er særdeles manglende slik det står nå. Har logget inn og spilt ca 1 time i mai. Det er rett og slett ingen fornuftig progresjon ut over å håpe på at rett våpen/rustning dropper med akkurat det oppsettet du ønsker. Når du så dykker ned i matematikken og innser at du vinner i lotto før du er i nærheten av å ha et "perfekt" build, så forsvinner all lyst til å spille... Helt enig i altdet du skriver. Sluttet også brått å spille Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Spilte til lvl 27 så var det brått slutt syntes spillet er alt for repiterende og kjedelig så det var egentlig ganske kult først men blir fort lei! Lenke til kommentar
Heino89 Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Too little, too late for min del. The Dvision 2 har en fantastisk reise fra 1-30, men end-game er særdeles manglende slik det står nå. Har logget inn og spilt ca 1 time i mai. Det er rett og slett ingen fornuftig progresjon ut over å håpe på at rett våpen/rustning dropper med akkurat det oppsettet du ønsker. Når du så dykker ned i matematikken og innser at du vinner i lotto før du er i nærheten av å ha et "perfekt" build, så forsvinner all lyst til å spille... Helt enig i altdet du skriver. Sluttet også brått å spille Jeg brukte raskt 100 timer i spillet, men som vi alle ser ut til å være enig i, det er ingen god grunn til å fortsette etter ett visst punkt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå