Smedsrud Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 – Apples kraftigste Mac noen sinne Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Haha, hvem kjøper dette med mindre de driver med film. Dette er jo mer eller mindre ubrukelig for den jevne gamer. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg LJen Skrevet 3. juni 2019 Populært innlegg Del Skrevet 3. juni 2019 27 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Haha, hvem kjøper dette med mindre de driver med film. Dette er jo mer eller mindre ubrukelig for den jevne gamer. De som driver profesjonelt? Tror ikke denne er myntet på gamere. 9 Lenke til kommentar
Jadele Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Fra 4999 $ for en skjerm også må du i tillegg betale 10000 kr for en metallfot? ??? Hvem er dumme nok til å betale det? Det blir nok aldri noen Mac Pro på meg. Vannvittig overpriset. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jadele Skrevet 3. juni 2019 Populært innlegg Del Skrevet 3. juni 2019 Om Apple skulle solgt denne hadde den vel kostet minimum 1000$ ? 10 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Den skjermen virker lovende, men uhyggelig priset.. Dammit.. Trenger å bytte ut min 10 år gamle EIZO som begynner å falme.. Trenger ny til fotoredigering. :O Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Hakka møkk? Det du prøver å si? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) – Apples kraftigste Mac noen sinne "Apple lover imidlertid svært lite støy og at viftene kan flytte inntil 300 kubikk i minuttet." -Wow! Et aldri så lite jagerfly det der? kanskje per time? Bilde av rivjern.Også nevnt i artikkelen Endret 3. juni 2019 av Knutgrus 2 Lenke til kommentar
ACYBN18O Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) 10 000 daler for en metallfot..det syns jeg egentlig var gitt for pengene..? Mon tro om det er i spesialdaler.. Men for en maskin,må jo være som om vanlige folk skulle ha en F-35 i garasjen.. Endret 3. juni 2019 av ACYBN18O Lenke til kommentar
pstub Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 "Make Apple grate again!!!" 4 Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Dyrt som f... Men for noen specs! Lenke til kommentar
Populært innlegg nessuno Skrevet 3. juni 2019 Populært innlegg Del Skrevet 3. juni 2019 Jeg tok prisen for en ca 11k mac mini (den nye) og lekte litt på Komplett for å se hvor mye maskin jeg kunne få for samme pengene i en midi tower. Ble j*vla mye mer maskin for samme summen. Så om en virkelig vil kan man nok bygge like rå maskin her for halve prisen. Apple eier ikke skam, men kundegruppen den er myntet på vet jo ikke bedre. 20 Lenke til kommentar
rhym Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Haha, hvem kjøper dette med mindre de driver med film. Dette er jo mer eller mindre ubrukelig for den jevne gamer. Sier du det? Er ikke en Mac med 8k skjerm ment for gamere tror du? Du skulle vært geniærklært. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Jeg tok prisen for en ca 11k mac mini (den nye) og lekte litt på Komplett for å se hvor mye maskin jeg kunne få for samme pengene i en midi tower. Ble j*vla mye mer maskin for samme summen. Så om en virkelig vil kan man nok bygge like rå maskin her for halve prisen. Apple eier ikke skam, men kundegruppen den er myntet på vet jo ikke bedre. Du har misforstått. Selvsagt kan du bygge en råere spekket PC til samme pris som Mac Pro i grunnmodell, men det du betaler for er jo den fantastiske og velbyggede plattformen dette er. Nye Mac Pro kan spekkes hinsides langt over det du er i stand til å bygge selv. Lenke til kommentar
SpecialWeirdo101 Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 – Apples kraftigste Mac noen sinne "Apple lover imidlertid svært lite støy og at viftene kan flytte inntil 300 kubikk i minuttet." -Wow! Et aldri så lite jagerfly det der? kanskje per time? Bilde av rivjern.Også nevnt i artikkelen Det står 300 kubikk i minuttet, de glemte å spesifisere at det er 300 kubikk mikrometer i minuttet ??? 2 Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Hva vil det koste å bygge en tilsvarende pc med samme komponentene inni ? 3 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Jeg tok prisen for en ca 11k mac mini (den nye) og lekte litt på Komplett for å se hvor mye maskin jeg kunne få for samme pengene i en midi tower. Ble j*vla mye mer maskin for samme summen. Så om en virkelig vil kan man nok bygge like rå maskin her for halve prisen. Apple eier ikke skam, men kundegruppen den er myntet på vet jo ikke bedre. Kundegruppen dette produktet er myntet for er nok ikke de som rører rundt på kupptorget til komplett. Dette er nok for det profesjonelle markedet Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Sånn går det når salgspersonalet tar over som sjef, Penger penger penger, jeg sier ikke at maskinen ikke er bra, men dette er tullete priser, Skulle ønske og se fra innsiden av apple hva de faktiske kostnadene er for og produsere en slik maskin og skjerm er. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå