BWW Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har et irriterende problem men denne .iNet boksen som dukker opp og spør om du vil logge deg på. Har fjernet Messenger fra Oppstart (msconfig) og avinstalert hele Messenger. Likevel klarer denne å spørre om .iNet passord 4 ganger - velidig irriterende.... Noen som har opplevd lignende? - Bjørn Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Kommer denne samtidig som når du er på hotmail.com? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove hiv dette in i "kjør" eller "run" på engelsk versjon. Lenke til kommentar
mozz Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Siden vi snakker om irriterende ting med messenger. Ofte opplever jeg at messenger har logget seg av i løpet av natten og da står det at den har utført vedlikehold eller noe sånt. Hva er vitsen med det? Går det ann å deaktivere den? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 mozz: Ening. Sykt irriterende, da den restarter og det står at du er "online". Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Siden vi snakker om irriterende ting med messenger. Ofte opplever jeg at messenger har logget seg av i løpet av natten og da står det at den har utført vedlikehold eller noe sånt. Hva er vitsen med det? Går det ann å deaktivere den? Hvis du ikke bruker programmet så avinstaller det. Lenke til kommentar
mozz Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hvis du ikke bruker programmet så avinstaller det. Selvfølgelig bruker jeg programmet. Det er jo en grunn til at det plager meg at den logger seg automatisk av Hadde jeg ikke brukt det så hadde jeg vel heller ikke hatt problemer med det Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 hehe sant nok. har aldri hatt dette problemet. nå er det ikke ofte jeg er logga på om natta heller, men allikevel. eneste den mest sannsynlig gjør her er at den setter seg selv som borte, etter noen minutter. du kan jo prøve å reinstallere MSN da. eller installere MSN PLUS for den saks skyld Lenke til kommentar
mozz Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Dette er ikke et problem som gjelder bare for meg vet jeg så jeg tror ikke reinstellering hjelper. Det blir nok styrt av microstoff. Skulle ikke forundre meg om det ikke går an å deaktivere det. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Merkelige greier - PC'en min står på døgnet rundt og jeg har aldri opplevd noe slikt. Når jeg har lukket messenger eller bare logget av uten å lukke den så har den aldri logget seg på igjen av seg selv. Sikker på at det ikke er noe 3.-parts programvare som aktiverer dette? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Msn pluss sikkert. Lenke til kommentar
mozz Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Okay, det er en misforståelse ute og går her. Les posten nøyere. Jeg har aldri sagt at den logger seg PÅ av seg selv hvis jeg er logget av. Men den logger seg AV noen ganger. Foreløpig har dette skjedd kun om natten. Da står det i en boks på skjermen at messenger har blitt avsluttet p.g.a vedlikehold, eller noe i den duren, husker ikke helt. Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 hmm har samme prob jeg ,....slår seg av ..hmm har noen av dere zonealarm da ? trur det har noen ting med saken å gjøre ..er IKKE ekspert men bare en liten ide Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Nei har nok ikke noe og gjøre med ZoneAlarm. Du kan joh eventuelt prøve og avinnstalalerer det Har litt problemer med at webcamen skrur seg av etter hvert også. Men det går over til slutt. Mulig du kan sette den til og ikke utføre disse vedlikeholdene i innstilinger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hehe sant nok. har aldri hatt dette problemet. nå er det ikke ofte jeg er logga på om natta heller, men allikevel. eneste den mest sannsynlig gjør her er at den setter seg selv som borte, etter noen minutter. du kan jo prøve å reinstallere MSN da. eller installere MSN PLUS for den saks skyld MSN+ ?! skal det jalla greiene der være bedre? æsj, er det noe jeg holder meg unna så er det sånne ting.. BLÆH Lenke til kommentar
mozz Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Mulig du kan sette den til og ikke utføre disse vedlikeholdene i innstilinger. Ja det hadde vært fint om noen visste hvordan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå