Niklasp Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Følg med på Apples lansering 19:00 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Apple, kvantitet over kvalitet. Holder meg unna. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) Apple, kvantitet over kvalitet. Holder meg unna. Du har det i feil rekkefølge der! Endret 3. juni 2019 av Kron Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Du har det i feil rekkefølge der! Du følger ikke med Det er alltid noe galt med Apple produktene og ser man tester så blir de verre og verre, hvor folk heller kjøper brukt enn nytt 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Kom ikke der, Apple er så framsynte at de heller saboterer og umuliggjør bruktmarkedet enn å lage bedre produkter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 (endret) Apple-haterne er på plass ser jeg. Merkelig at de får solgt så mye utstyr når det tydeligvis bare er dritt... Og ganske utrolig hvor mye tid dere bruker på å disse et selskap dere ikke kjøper noe fra. Endret 4. juni 2019 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Apple-haterne er på plass ser jeg. Merkelig at de får solgt så mye utstyr når det tydeligvis bare er dritt... Og ganske utrolig hvor mye tid dere bruker på å disse et selskap dere ikke kjøper noe fra. Du har ikke følgt med Apple sliter og selger mindre og mindre produkter hvert år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 (endret) Du har ikke følgt med Apple sliter og selger mindre og mindre produkter hvert år Hva pokker har det med saken å gjøre? 2018 var deres beste år noensinne på inntekter. Kanskje de solgte færre produkter, men de tjente allikevel mer fordi prisene har gått opp. Du er så fokusert på hatet ditt at ikke engang legger merke til alt det andre som skjer. Endret 5. juni 2019 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Hva pokker har det med saken å gjøre? 2018 var deres beste år noensinne på inntekter. Kanskje de solgte færre produkter, men de tjente allikevel mer fordi prisene har gått opp. Du er så fokusert på hatet ditt at ikke engang legger merke til alt det andre som skjer. Du er en gedigen fan som ikke liker sannheten Du er vel den typen som bare må ha det nye eplet, fordi det er nytt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Du er en gedigen fan som ikke liker sannheten Du er vel den typen som bare må ha det nye eplet, fordi det er nytt... Haha, Macen min er fra 2011 og jeg bruker Samsungtelefon. Kos deg med hatet ditt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Haha, Macen min er fra 2011 og jeg bruker Samsungtelefon. Kos deg med hatet ditt. Eneste hatet her er fra deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Fantastisk velformulert og intelligent argument... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg