TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) TIX og alkohol henger nå litt sammen, så helt greit for meg. Trist at det ikke kommer TW4. Det spillet der interesser meg ikke, så ikke her. Trist at alt skal gå via nettet nå. Nedlasting, netthandel, osv. Jeg liker det ikke. Endret 7. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Samme her. Å gå på fysiske butikker å handle er trening Trist at det er mindre hoppbakker i Nord-Norge som er i drift. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Det vet jeg ikke noe om. Trist at det er dyrt å dra på ferie Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 (endret) Samme her. Trist at det er vanskelig å reise med charter fra Nord-Norge med selskapet jeg foretrekker til stedet jeg liker. Endret 10. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Reiser aldri fra Nord Norge jeg Trist med alle Bommringene Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) Samme her. Trist at jeg måtte redigere dette innlegget nå. Endret 10. juni 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2019 Jeg kan ikke endre din sitat. Trist at Ubisoft og Squer Enix tapte penneleken til Level Up på E3. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Har ikke snøring på hva det er... Trist at jeg ikke er milionær Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2019 (endret) Har ikke snøring på hva det er... Trist at jeg ikke er milionær https://youtu.be/Bt9UOsQ0r98 Nja, hva skal jeg si. Det samme for dine vegne Arizona. Trist at jeg ikke klarte å legge meg tidlig, særlig når jeg hadde løst å fa det til. Endret 12. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Klarer det noen ganger, men som oftest så mye som skal gjøres før jeg kan legge meg Trist at bikinikroppen min ikke er som den skal Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2019 Det blir vanskelig for meg å ordne bikinikropp. Siden jeg liker den magen jeg har. Trist at jeg ikke fikk okkupert noen par sider i okkuperings liken nå i natt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 Samme her,. Trist at bare jeg og DeMørkeFrøene er med i Okkuperingsleken. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2019 Enig, savner flere som kan delta i Okkuperings Leken enn bare oss to. :hm: Tris at Askøy Kommune ikke har reint drikkevann. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Ja det er fryktelig. Trist at mange kommuner bruker pengene helt feil Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Enig. Blir trist av å se at penger øses ut i bøtter og spann til kirke, kunst, arkitektur, kulturpiss, mens eldre på sykehjem ikke får julemat på julaften, og uføre ikke får stønader og blir fanget i sitt eget hjem. Og nei, det blir ikke bedre selv om ap øser på med valgflesk. Sammenslåing og sentralisering er ikke løsningen på alt, det tvinger folk på bygda til flytting eller fattigdom. Utbyggingen av infrastrukturen ruralt kan ikke akkurat backe opp politikken, men så sitter jo hjernene bak det inni en boble i ring 1 da... Dog dette er kanskje mer nasjonalt enn kommunalt jfr. Arizonas innlegg. Trist at alkohol og tobakk er så dyrt i Norge. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2019 Det syns ikke jeg. For min del kan det bli enda dyrere. Trist at noen får eids. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Enig. Blir trist av å se at penger øses ut i bøtter og spann til kirke, kunst, arkitektur, kulturpiss, mens eldre på sykehjem ikke får julemat på julaften, og uføre ikke får stønader og blir fanget i sitt eget hjem. Og nei, det blir ikke bedre selv om ap øser på med valgflesk. Sammenslåing og sentralisering er ikke løsningen på alt, det tvinger folk på bygda til flytting eller fattigdom. Utbyggingen av infrastrukturen ruralt kan ikke akkurat backe opp politikken, men så sitter jo hjernene bak det inni en boble i ring 1 da... Dog dette er kanskje mer nasjonalt enn kommunalt jfr. Arizonas innlegg. Trist at alkohol og tobakk er så dyrt i Norge. Godt poeng Er helt enig med deg. Ja det syns jeg og, men heldigvis har de funnet ut av medesiner som gjør at de kan leve lenge. Trist at Norge sløser bort penger. de skulle brukt mer på kreft forskning og eldre blant annet. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Samme her. Trist at det tiltaket med å endre utseendet på tobakksprodukter i salg til en rar farge ikke reduserte salget. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Kommer aldri til å få folk til å slutte helt uansett hva de gjør med de produktene. Trist at sommeren hittil ikke er som ifjor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg