TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) Her skal man nevne noe som er trist, og den under skal svare. Akkurat samme prinsippet som disse lekene er sotte opp, Skulle ønske... -leken, Sjelden jeg gjør...leken, osv. Det som er store forskjellen er at her sier vi noe som er trist i steden for. Jeg gir meg selv æren i å starte leken. Det er trist at Peeeeneste rompe...? Post dine beste rompebilder og Den brystfagre tråden - Post dine beste puppebilder er blidt stengt. Og forståelig på samme tid. Endret 4. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 (endret) Det syns ikke jeg er trist. For oss som sliter med selvbildet vårt så blir det ikke bedre av å se hva andre mener skal være perfekt når man ikke er det sjøl. Det er trist at det er så jævlig mye kroppspress i samfunnet. Endret 4. juni 2019 av Arizona 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Jeg også. Man har jo den kroppen man er født med, og det at noen skal si at den ikke er bra nok bryter i mot menneskeverd og etikk i dagens samfunn. Ser man på evolusjonen og dyreriket forøvrig så har det noe for seg, men i dag så behøver man et sterkt hode, og ikke en sterk kropp for å klare seg. Og antyder man at vi er på vei mot et samfunn av roboter, så blir det også mer og mer tydelig. Men i dag så er vi langt unna det, og kroppen behøver bety noe for en del arbeidsoppgaver i mange år fremover. Men siden vi er mennesker så har kroppen en betydning for vårt liv, og hvordan vi har det med oss selv. Man bør ha fokus på sunnhet, for og ikke utsette folk for unødvendige plager med kroppen. Men at man skal være tynn, veltrent og se pen ut er helt feil, og skaper skille mellom folk. Ser man på media i dag, så er det modeller over alt, flotte skuespillere, Paradise Hotel og Ex on the Beach med unge og veldreide folk som er blåst i hodet, influencere som opererer seg i alle kroppsdeler for å generere flere likes og følgere, og som prøver å hjernevaske folk til å tro at det er pent og sunt. Jeg blir så oppgitt. Det er trist at unge i dag ikke får oppleve å ikke ha telefon 24/7. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2019 Det syns ikke jeg er trist. For oss som sliter med selvbildet vårt så blir det ikke bedre av å se hva andre mener skal være perfekt når man ikke er det sjøl. Det er trist at det er så jævlig mye kroppspress i samfunnet. Det er så sant i det du sier Arizona, at det er for stor fokus på det perfekte. Samtidig er det jo vanskelig å unngå det helt. Alle tiltrekkes av det ytre både bevist og ubevisst. Det er trist at dagens samfunn har blit sånn. Jeg også. Man har jo den kroppen man er født med, og det at noen skal si at den ikke er bra nok bryter i mot menneskeverd og etikk i dagens samfunn. Ser man på evolusjonen og dyreriket forøvrig så har det noe for seg, men i dag så behøver man et sterkt hode, og ikke en sterk kropp for å klare seg. Og antyder man at vi er på vei mot et samfunn av roboter, så blir det også mer og mer tydelig. Men i dag så er vi langt unna det, og kroppen behøver bety noe for en del arbeidsoppgaver i mange år fremover. Men siden vi er mennesker så har kroppen en betydning for vårt liv, og hvordan vi har det med oss selv. Man bør ha fokus på sunnhet, for og ikke utsette folk for unødvendige plager med kroppen. Men at man skal være tynn, veltrent og se pen ut er helt feil, og skaper skille mellom folk. Ser man på media i dag, så er det modeller over alt, flotte skuespillere, Paradise Hotel og Ex on the Beach med unge og veldreide folk som er blåst i hodet, influencere som opererer seg i alle kroppsdeler for å generere flere likes og følgere, og som prøver å hjernevaske folk til å tro at det er pent og sunt. Jeg blir så oppgitt. Det er trist at unge i dag ikke får oppleve å ikke ha telefon 24/7. Jeg tenker ikke så mye på det. Det er trist hvor dominerende internett og sosialemedier har blidt i dagens samfunn. Og mer dominerende vil det bli. Sikkert om 7-14 år er absolutt alle på jorden ensomme. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Gjør ingenting for meg.Det er trist at både nord- og sørgående hurtigruteskip ikke lenger skal ligge til kai samtidig i Trondheim, Rørvik og Molde. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Vel, det gjør ingenting for meg. Trist at sosiale medier eksisterer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2019 Samme her. Trist at Michael Jackson har gått bort. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Ja det syns jeg og. Trist at politikere bare lyger Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Samme her. Trist at Keith Flint i The Prodigy tok sitt eget liv 4. mars. Lenke til kommentar
monitor Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Samme her. Trist at Keith Flint i The Prodigy tok sitt eget liv 4. mars. Enig i det. Trist at antall studenter som opplever alvorlige psykiske plager, har økt fra 15% til 25% https://www.fhi.no/nyheter/2018/hver-fjerde-student-sliter-psykisk/ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Samme her. Trist at 6ix9ine sitter i fengsel nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2019 (endret) Jeg vet ikke hvem ham er. Så ingen formening. Trist at eksen min ikke vil være min venn heller lenger. Jah, det er sant, det er jo hennes valg og problem. Endret 5. juni 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Det syns jeg også er trist.... Det er trist at ikke alle barn får den opplæringen de trenger i skolen med tilrettelegging og spesialundervisning. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Samma här Det är trist att det är ännu lite drickbart vatten i deler av Afrika. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Ennig der du Sveden Trist att ikke svensken ikke er der mere. da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Samme her, han må vente ett år til. Trist at The Prodigy måtte avlyse alle de kommende konsertene etter dødsfallet til Keith Flint. RIP Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 Jeg kjenner ikke til ham. Trist at Sony ikke skal være med på E3 i år. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Samme her. Trist at det blir alkoholservering på konserten med TIX på Finnsnes i Fest (festivalen i min hjemby) den 31. juli. Lenke til kommentar
Osp Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 TIX og alkohol henger nå litt sammen, så helt greit for meg. Trist at det ikke kommer TW4. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 TIX og alkohol henger nå litt sammen, så helt greit for meg. Trist at det ikke kommer TW4. Hææææææ? Hva er TW4 for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg