Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Neida skal ikke bytte. Var bare artig at restriksjonene passet meg så godt Ok så du ringer bare til 3 personer. Men ringer du aldri til banken, NAV eller andre tjenesteytere? Hva med når du skal ringe å bestille noe take away? Måtte jo være utrolig slitsomt å bare kunne ringe til de 3 jeg antar privatpersonene du ringer til. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Seriøse Take-away har app som en kan bestille fra Har i grunnen bare 3 personer jeg har behov å ringe til, resten får nøye seg med meldinger og e-post 1 Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) Ok så du ringer bare til 3 personer. Men ringer du aldri til banken, NAV eller andre tjenesteytere? Hva med når du skal ringe å bestille noe take away? Måtte jo være utrolig slitsomt å bare kunne ringe til de 3 jeg antar privatpersonene du ringer til. Veldig mange har chat på nettsiden deres. Ellers så sender jeg mail selv om det skjer at de aldri svarer. Ender opp med å låne partneren sin telefon de to-tre gangene i året det skjer. Endret 3. juni 2019 av Kirikovski Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Hvis det er mulig å viderekoble samtaler, er det såre enkelt. - du definerer ditt eget nummer som ett av de du kan ringe til - viderekoble til den du vil ringe til - ring deg selv OK, det var et langskudd. Det var sånn jeg ringte gratis med Telia i gamle dager. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Seriøse Take-away har app som en kan bestille fra Har i grunnen bare 3 personer jeg har behov å ringe til, resten får nøye seg med meldinger og e-post For en tullete kommentar. Det har da ingen sammenheng. Det er som regel store kjeder som har ressursene det krever å ha egen app. Mens de små familiedrevne perlene ikke har det, men gjerne mye bedre kvalitet på maten. Lenke til kommentar
manoqueen Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 De kan vel sjekke mot folkeregisteret på navn og fødselsdato. Trenger ikke personnr.Bare å se på Facebook så finner man mange navn man kan bruke Så du kommer til å stjele barns identitet for å spare 99,- i måneden? Hvis du skal gå for identitetstyveri bør du seriøst vurdere om det ikke finnes bedre ofre... 1 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Kan man låse en smarttelefon til å kun bruke data når den er tilkoblet ICE sitt nett? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Kan man låse en smarttelefon til å kun bruke data når den er tilkoblet ICE sitt nett? Du kan prøve å skru av roaming, men det er mulig at dette valget blir overstyrt av innstillingene som ligger på SIM-kortet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 For en tullete kommentar. Det har da ingen sammenheng. Det er som regel store kjeder som har ressursene det krever å ha egen app. Mens de små familiedrevne perlene ikke har det, men gjerne mye bedre kvalitet på maten. Kreves mindre ressurser å ha en app enn å ha en ansatt som skal svare på telefonen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Kreves mindre ressurser å ha en app enn å ha en ansatt som skal svare på telefonen Den ansatte som svarer på telefonen er den samme ansatte de uansett må ha for å betjene kassa. Tror heller ikke du er klar over hvor mye det faktisk koster å utvikle og drifte en app. Lenke til kommentar
mkberg Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Dette har jeg null tro på! Om jeg var forelder hadde jeg aldri i verden latt mitt barn være avhengig av at Ice selv har dekning hvor man befinner seg. Hadde jo kun fått ringt når det var oppholds og Jupiter var i rett bane. Disse testene som sier at Ice+ er Norges beste 4G-nett har jeg like god tro på som scientologikirkens topp 10-liste over seminarer man må få med seg. Jeg blir nesten sjokkert at jeg leser folk her som vil sette opp yngre familiemedlemmer som brukere for å spare dere 200kr i mnd. Hvor smålig er det mulig å bli? Jeg betaler heller 300kr til en operatør med Telia/Telenor-dekning så har man "noe som bare fungerer". Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Kan brukere av dette abo'et roame på Telia? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Hadde jo kun fått ringt når det var oppholds og Jupiter var i rett bane Gjelder ikke dette bare datakvoten, da? 2 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Garantert at dette kun gjelder datakvoten, hvorfor ellers skulle de ha begrensning på 3 nummer man kan ringe? Vi bestilte et nytt nummer, så får vi prøve det. Tester med en ekstra telefon i områdene han normalt er i. Hvis det fungerer bytter vi nok ut hans vanlige nummer til dette, da med 50kr for at han kan ringe alle. Det er forresten mulig å endre telefonnummer man kan ringe 3 ganger i måneden. Lenke til kommentar
mkberg Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Gjelder ikke dette bare datakvoten, da? Nei, gjelder også tale/SMS (har fått bekreftet på mail fra Ice). Lenke til kommentar
Loppa75 Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Selvfølgelig gjelder ikke dette tale. Det er jo ganske mange telefoner, spesielt blant barn, som ikke støtter tale hos Ice (VoLTE)... Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 (endret) Er vel litt lokke tilbud dette. Du begynner med gratis. Så finner du ut at å ringe til 3 blir for lite. Da er det 50 kr måneden. Så finner du ut at du må opp på et vanlig til 99/129 per måneden for å få vanlig dekning. Så blir det for lite data, også videre. Endret 8. juni 2019 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg