fjarle Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Her er nyhetene vi forventer fra WWDC.I dag viser Apple frem neste iOS Lenke til kommentar
Telegeir Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Er det noen som har hørt noe om HomePod, om det kommer offisielt til Norge snart, eller om ny versjon ? Lenke til kommentar
Severin Suveren Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Håper de får tilbake Mac Pro ala forrige generasjon med god plass og ekte profunksjonalitet. Støtte for nvidia skjermkort er også et must for alle som jobber med GPU rendering. Lenke til kommentar
Prinkipo Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Er det noen som har hørt noe om HomePod, om det kommer offisielt til Norge snart, eller om ny versjon ? Vet ikke. Har kjøpt 5 stk EU version fra Proshop. Veldig fornøyd. Trenger ikke norsk Siri. Lenke til kommentar
Christio Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Hvis de ikke lanserer en bedre macbook pro uten jetmotor, så er jeg ferdig med Apple. Lenke til kommentar
Mattias Tofte Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Det eneste jeg håper på er nye webdrivere for Nvidia komponenter, som vil funke på mojave og fremtidige generasjoner. Vi er snart halveis i 2019 og apple har fortsatt ingen støtte for Nvidia gpuer. Blir tvunget til å holde hackintoshen min på ios-versjon 1.13.6. Det værste er at ingen vet om det er apple eller nvidia som skaper problemer, men jeg vil tippe det er apple kjenner jeg dem godt. Lenke til kommentar
Seraph Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Nå har tek.no lagt ut 9 hele artikler om Apple-nyheter. Kom igjen, dere klarer ett par til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg