akelbo Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Infinity Ward ønsker å levere en mer realistisk opplevelse.Ingen zombier i Call of Duty: Modern Warfare Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Bra, vil heller at Treyarch skal holde seg til å lage zombie modus til cod. Likte at Modern Warfare spillene hadde coop survival mode. Spilte den masse ilag med kompiser. 1 Lenke til kommentar
Wiikend Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Det er kun Modern Warfare-serien som har holdt meg til CoD i mer enn en ukes tid, så forhåpentligvis blir dette like gøy som de første MW-spillene! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Det er vel knapt folk igjen fra gjengen som lagde de første MW spillene så tviler på at vi får. Blir nok bare en ny utgave i år igjen. Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 1. Lurer på om co-op ikke blir for avansert for den gjennomsnittlige CoD-spilleren. Så bare når mange av de begynte å trekke til BF1. Hodeløse, hjernedøde høns hele gjengen. 2. Endelig blir vi kvitt det zombiepisset! Nå håper jeg bare resten av geiming og filmindustrien følger etter så vi blir kvitt det totalt intelligensfornærmende konseptet "zombies". Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Gud jeg er så dritt lei av "samarbeidsopplevelse"... Gi nå for pokker ut et bra single player spill!!! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Er jeg den eneste som får vondt av hva spillet heter? Jeg er fullstendig klar over at det første MW var CoD 4: Modern Warfare, men det må da kunne gå ann å finne på noe litt mer spenstig navn... Lenke til kommentar
slæsk Skrevet 29. juli 2019 Del Skrevet 29. juli 2019 Det har aldri vært zombies i ett Modern Warfare så burde ikke komme som noe sjokk at det ikke blir noe her heller. Black Ops er hvor zombies hører hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå