AfterGlow Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Ble trolig avslørt ved et uhell av Nvidia.Lekkasje tyder på at et nytt Red Faction-spill er på vei Lenke til kommentar
NotSaintPatrick Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Hadde vært kult om de tok serien tilbake mot stilen til Red Faction 1/2. En god sci-fi første persons skyter med stort fokus på gunplay og ødeleggbare omgivelser kunne ha vært lovende... 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 At Guerilla er det mest kritikerroste spillet i serien gjør meg trist. Det eneste sandkassespillet som er kjedeligere er Just Cause 3. Til og med RF2, som var noe jævla møl, prøvde i det minste. Håper de går tilbake til FPS, men lite trolig. 1 Lenke til kommentar
THElastNINJA Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Red faction - REMAKE <3 Ikke noen av de andre, burde hatt den tittelen, men heller gitt de et eget navn. Glemmer aldri hvor jeg stor koste meg med RF. Både singleplayer og multiplayer på det første spillet, var jo helt fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå