steinjarle Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Vi testet Netgears kombinerte maskenettverk og smarthøyttaler.TEST: Netgear Orbi Voice RBK50V Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 (endret) Maskenettverk, strålesporing, strømming... Nei jeg tror jeg går å får meg litt "dradd gris" til middag Endret 2. juni 2019 av Teodor1979 Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Kan noen forklare hvorfor Netgear mener at hver rekkeviddeforlenger halverer båndbredden? Greit at den første forsterkeren må bruke halvparten av båndbredden sin på å snakke med basen, men for andre forsterker er det vel den samme situasjonen? Halvparten av båndbredden går til forrige forsterker og resten går til klienter? I teorien er det vel tapsfritt, i praksis litt mindre enn det? Hvorfor skulle det halvere båndbredden igjen? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 (endret) Fordobler latensen i første ledd. Hvis man ikke gjør noe skalerer kommunikasjon stasjonene seg immellom ut nyttetrafikk, men ikke noe man trenger å tenke på med kun få enheter. Hvis Amazon skal ha mye av dataen kan det stemme. Endret 2. juni 2019 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå