Gå til innhold

Ulykker daglig i Norge: Fullt lovlig å kjøre i fylle på elsparkesykkel

NTB - digi

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Det er farlig å gå i fylla også. Folk som vingler uti veien, snubler i kantsteiner, sklir i eget spy, kræsjer skuldra i forbipasserende og lyktestolper. Kanskje vi skulle sette ned en kommisjon for å utrede muligheten for å forby fylla-gåing også? Eller promilleteste gående? :p Ikke det at taxi er noe bedre. Det finnes mangt en passasjer som har spydd i bilen, kranglet med sjåføren eller laget annen kvalme.

Du skal være rimelig godt trent hvis du klarer holde 20 km/t i fylla mens du går/løper.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man ikke gidder å lese svarene man får, go fortsetter i God dag, mann økseskaft-stil, må man tåle å få tyn for det. Jeg ser du har valgt å heller bli fornærmet enn å tenke, det er en lite fruktbar strategi på lang sikt.

Hva får deg til å tro at jeg ikke har lest svarene, jeg har jo svart på de, og til og med sitert de, så enten er jeg et orakel som klarer å svare på ting jeg ikke har lest, eller så er du fullstendig snøblind.

Du bør kanskje lese det du selv skriver, før du hevder at jeg er fornærmet?

...om man skrur hjernen på før man kommenterer på diskusjonsforum.Du kunne jo for eksempel gidde å lese henvisningene du faktisk får presentert som forklarer deg hvorfor du tar feil, det burde ta kortere tid enn å skrive mer vås.

Godt skrevet, der tilførte du mye god kunnskap jeg kan tygge på.

Etter over 12000 innlegg, så er det kanskje på tide å skru på sin egen hjerne?

Jeg svarer kun med samme mynt, på dine fornærmelser!

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at jeg ikke har lest svarene, jeg har jo svart på de, og til og med sitert de, så enten er jeg et orakel som klarer å svare på ting jeg ikke har lest, eller så er du fullstendig snøblind.

eg svarer kun med samme mynt, på dine fornærmelser!

Jeg skrev:

Elsparkesyklene er, akkurat som elsykler, ikke motorvogn. Det følger av forskrift om krav til sykkel § 2, femte ledd. Det som er åpenbart, er at du tar helt feil.

.

Det er veldig åpenbart at du ikke leste bestemmelsen. I stedet for kom du med masse vås som gjaldt rettspraksis om andre, utdaterte regler, som kom før bestemmelsen jeg viste til. Så ble du forklart av to forskjellige brukere at høyesterettspraksis selvfølgelig ikke gjelder nytt regelverk som er laget for å gi andre regler enn de som gjaldt da dommen kom, det burde ikke være vanskelig å ta til seg. Derfor er det åpenbart at du ikke egentlig har lest postene du svarer på. Det er i hvert fall den eneste antakelsen man kan gjøre som IKKE er en direkte fornærmelse...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...