LMH1 Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Noen som har testet nero 2019 windows 10? Siden får bluescreen kernel error i windows 10 og får script error. Vet noen hvorfor på BDAV man ikke kan ha MKV filer i denne, kun M2TS filer? For syns det er rart, siden m2ts er eneste filene som ikke støtter vanlig blueray filmer. MKV mp4 eller AVI funger bedre på minnepenn. Siden skal teste 100 GB plater på bluerayspilleren. Så usikker hvordan man brenner den slik den kan spilles av på de fleste bluerayspillere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 (endret) DVD'er må være i DVD format, for å spilles av på en dvd avspiller. Blu-Ray må være i blu-ray format, for å spilles av på en blu-ray avspiller. Har bare brukt DvdFab Har du høyreklikket og valgt å kjøre som administrator? Endret 1. juni 2019 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Avinstaller Nero Mediahome komponenten. Der sannsynlig js script feilen kommer fra. Jeg brukte Nero mye før men installerte alltid kun Nero Burning Rom og Nero express komponentene. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2019 Problemet er M2TS ikke støttes av vanlig bluerayspiller, hva hjelper det å kopiere filmer som ikke støttes? Uansett det går an å bruke kun MKV filer, men får ikke testet det på diskplate. Men når jeg sjekker så virker M2TS filer på vanlig bluerayplater, må det være panasonic ikke støtter filformatet helt under brenning? Eller må det være spilleren som ikke klarer å lese platen etterpå? for forstår ikke hvorfor det skal være vanskligere å spille brente plater en blueray plater? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 (endret) Problemet er M2TS ikke støttes av vanlig bluerayspiller, hva hjelper det å kopiere filmer som ikke støttes? Uansett det går an å bruke kun MKV filer, men får ikke testet det på diskplate. Men når jeg sjekker så virker M2TS filer på vanlig bluerayplater, må det være panasonic ikke støtter filformatet helt under brenning? Eller må det være spilleren som ikke klarer å lese platen etterpå? for forstår ikke hvorfor det skal være vanskligere å spille brente plater en blueray plater? Nå er det kopieringsbeskyttele i de filene, så du kan ikke bare kopiere som du selv vil. https://en.wikipedia.org/wiki/.m2ts#Software_support Endret 2. juni 2019 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) På kjøpe bluerayplater ja, men ikke brente plater man brenner med sony\panasonic, eller andre brennere, men forstår alikevell hvorfor platene ikke kan spilles av, kun på brenneren? Brukes forskjellig kryptering? For er ikke kopiering jeg har problemer med, det er å få spilt av filmen. Funger dårlig på ubuntu og andre distribusjoner så er låst til mkv filer. Endret 3. juni 2019 av LMH1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) På kjøpe bluerayplater ja, men ikke brente plater man brenner med sony\panasonic, eller andre brennere, men forstår alikevell hvorfor platene ikke kan spilles av, kun på brenneren? Brukes forskjellig kryptering? For er ikke kopiering jeg har problemer med, det er å få spilt av filmen. Funger dårlig på ubuntu og andre distribusjoner så er låst til mkv filer. Fordi avspillere må ha platene i et spesielt format. En brenner leser flere typer formater. Du må lage en blu-ray disk og på en blu-ray plate, for å spille den av på en blu-ray spiller. Har ingen forslag til programmer her, da jeg ikke ser det som hensiktsmessig å lage en blu-ray av en mkv-fil, når mkv-filen kan spilles av direkte på tv med en liten dings til et par hundre kroner. Du kan kopiere m2ts filer fra en orginalplate, men den er fremdeles kryptert selv om du brenner de på en egen plate. Hver plate har egen unik dekrypteringsnøkkel. Blu-ray plater må på samme måten som DVD-plater ha en definert struktur, om de skal spilles av på dedikerte avspillere. https://en.wikipedia.org/wiki/.m2ts#File_and_directory_structure Hva du enn prøver, så hold deg unna Wondershare. Det er programmer som er lette å få inn på maskinen, men verre å få vekk fra maskinen. Men om du har nyeste Windows 10 i pro, edu eller ent versjon, så kan du kjøre wondershare programmer i Windows Sandbox. Endret 3. juni 2019 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå