CSSSK Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har et NF7-s v2.0 hovedkort og en xp1800 tbred b med en eller annen lovende stepping som jeg ikke husker helt nå. Har kjørt denne på luftkjøling en stund, og la merke til at den ikke ville oppføre seg stabilt på spenninger over 1,65V, da klarer den 2,3GHz, så jeg tror det ligger ganse mye mer potensiale i den. Nå har jeg fått vannkjøling tilbake i kabinettet og vil jo ha så mye som mulig ut av denne saken. Kjølinga hjalp tydeligvis ikke, for stiller jeg spenninga over 1,65V blir den ustabil. Stiller jeg den høyt nok nekter den å boote (har prøvd 1,85, da skrudde dataen seg av etter å ha lagra innstillingene og nekta å skru seg på igjen før jeg resatte cmos). Jeg har som sagt vannkjøling, så temperaturene er fine, strømforsyninga er en 350W enermax, så spenningene holder seg også godt innenfor det godkjente. Har også testa å oppgradere bios til den nyeste uten at det hjalp meg noe... Er det noe jeg kan gjøre i bios, eller har jeg rett og slett fått en vrang chip? Lenke til kommentar
The Camthalion Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tror nok du er offer for en vrang chip. Ikke den verste, vel å merke Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Nyeste bios? Usj... d10 som gjelder. Men hjelper nok ikke i dette tilfellet, den gjør "bare" underverker for hvor høy FSB man greier (for endel kort). Endret 25. desember 2003 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Hmm... jaja... godt påskudd for å kjøpe ny da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå