Anterialis Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei. Hvordan setter jeg fast scrollbar farge for alle sidene mine i .css fila? Vet hvordan man setter den hver for seg på hver eneste side, men det er litt upraktisk :S Jeg vet hvordan man feks. setter <h4> med fast farge, decoration, osv. men hvordan funker det med ting som er i head? er det noe fast system på det? På forhånd takk Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) daydreamgraphics.com.. du må riktignok linke til stylesheetet i hvert dokument, med mindre du php icluderer.. men CSS Scrollbars finner du i linken. Endret 23. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Den tar jo bare for seg hvordan jeg setter scrollbar farge på en html side. Det kan jeg jo. Men det jeg ikke kan, er hvordan jeg setter denne fargen på scrollbarene i .css fila, slik at jeg slipper å skrive den koden på hver eneste side... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Kan du ikke bare sette inn stylekoden i cssfila og deretter linke fra undersiden til style.css ? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg vet hvordan man feks. setter <h4> med fast farge, decoration, osv. men hvordan funker det med ting som er i head? er det noe fast system på det? Hvis du kan sette h4 med fast farge på alle sidene kan du også sette alt annet fast. Som for eksempel BODY body { scrollbar-face-color: #000000; scrollbar-highlight-color: #000000; scrollbar-3dlight-color: #FFFFFF; scrollbar-shadow-color: #000000; scrollbar-darkshadow-color: #FFFFFF; scrollbar-track-color: #000000; scrollbar-arrow-color: #000000; } Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 åja.. så genialt Prøver det ... takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå