Gå til innhold

Dårlig ytelse på 3dkort?

Ne_On

Anbefalte innlegg

Hei jeg har ett Creative geforce4 TI4800SE som lagger i need for speed underground... skjønner ingen ting, for kompisen min har et Msi gefroce4 Ti 4200 der går det helt smooth med 4xanostropic og AA.. ikke bare det men jeg får en dårlig score på 8000 i 3D marks 01! er det bare kortet som er så elendig eller kan det være noe feil?

god jul :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men åssen kan jeg ha lagt inn feil når jg har valgt riktig drivere.. og alle installasjonene var vellykka.. jeg kan jo ikke ha lagt in feil da! har til og med prøvd og formatere men d funker ikke noe bedre etter det :(

vet ikke hvilket hovedkort jg har.. d er sd-ram at av de siste som laga sd-ram sikkert..

Lenke til kommentar

ja,det var lite ytelse på et 4800 kort..

tror jeg fikk ca 9000 i score i 3d mark da jeg hadde amd 1400mhz og ti-4200

kort..

kan være noe annet som ikke yter max..har du juster noe i bios på hk !

du kan jo prøve og laste ned Aida32,da vet du hvilket merke du har

på hk ditt..

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
Neppe gjort det riktig da.

Du skal ha bedre score.

Kan jo være feil også vet du....

Søk om retur eller test med et lignende kort i samme maskin og se om resultatene forbedrer seg. Test med ulike komponenter for og ekskludere.

hehe.. mitt gf2 ti kort får jo 8000 i 3dm 2001

Lenke til kommentar

Har ikke installert de nyeste AGP driverne.. tror jg.. vet ikke hvor jg får tak i d heller!

har prøvd kortet på en ennå gammlere maskin en amd athlon 650mhz der fikk jeg til og med 8000 i 3d mark 2001! har ikke sjekka så mye i biosen men det er ikke så mye og stille inn på der når det er en Compaq presario..

har oppdatert til siste bios driver da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...