kimare Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Fikk en ny bærbar for noen uker siden. Koblet denne til NAS (Synology DS413j), og hadde full tilgang. Nå har denne maskinen mistet tilgangen til NAS, som fungerer fint fra andre enheter. NAS ligger med rødt kryss i Filutforsker, når jeg prøver å koble til får jeg beskjed om at nettverksbanen ikke ble funnet. NAS viser i nettverks- og delingssenteret, når jeg klikker på denne kommer til innloggingen på webgrensesnittet. Har forsøkt å kjøre reperasjon av nettverksinnstillinger kommer da opp melding om at den ikke finner Proxy innstillinger. Men internett fungerer fint. Noen med forslag til løsning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Prøv å mounte den som en nettverksdisk. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 31. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2019 Prøv å mounte den som en nettverksdisk. Trodde jeg hadde gjort det. Uansett brukte Synology assistant på ny og det virket, får se hvor lenge det evt holder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå