Br?stopp Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Har en MacBook Pro som jeg bruker Google Chrome på. De siste ukene har mulighetene for å oversette fra engelsk til norsk forsvunnet. Jeg har sjekket innstillingene, og det ser ut til å være i orden. Chrome oversetter alle andre språk, bare ikke engelsk. Har forsøkt å Google problemet, men finner ikke ut av det. Jeg har også installert Chrome på nytt, men uten hell.Er det noen som har oppskriften på hva som er feil, eller hva jeg gjør feil? Symbolet for oversettelse (se skjermdump) er borte på sider med engelsk tekst. På forhånd takk! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Skyter fra hofta her : Prøv å endre menyspråket i innstillingene (f.ex til engelsk hvos du har norsk, eller motsatt). Se om du da får oversetta. Bytt språk tilbake igjen og prøv på nytt. Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 1. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2019 Skyter fra hofta her : Prøv å endre menyspråket i innstillingene (f.ex til engelsk hvos du har norsk, eller motsatt). Se om du da får oversetta. Bytt språk tilbake igjen og prøv på nytt. Det skuddet fra hofta traff blink. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå