Antihero Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Heller gå for en bil som "ingen andre" har. Lets face it, både bmw og audi er til de grader så slitte når det gjelder hvor ofte en ser dem på veiene. De er over alt. Skaff deg heller en bil som kan bli mer unik. Før likte jeg godt bmw og audi, men nå er jeg så lei av å se bmw og atter bmw på veiene, at dem ikke er noe fine lengre, uansett hvor stylet dem er. amen Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 jeg kan love deg .. Audier er dyrere i drift og går oftere fra hverandre enn BMWer .. men kommer jo helt på hvordan bimmern er behandlet ... Hvordan støtter du opp det utsagnet det? Selvsagt uten å fortelle om en kamerat som har hatt en Audi og der datt alle skruene ut.. bla bla bla... nei ... kolleger og en onkel (det er bare fakta .. ) Lenke til kommentar
tøs Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Har bestemt meg for å beholde den BMWen jeg har i et par måender til, og priorieter en ny leilighet, men takk for alle svar. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 jeg kan love deg .. Audier er dyrere i drift og går oftere fra hverandre enn BMWer .. men kommer jo helt på hvordan bimmern er behandlet ... Hvordan støtter du opp det utsagnet det? Selvsagt uten å fortelle om en kamerat som har hatt en Audi og der datt alle skruene ut.. bla bla bla... nei ... kolleger og en onkel (det er bare fakta .. ) Nei, det er jo ikke fakta, det er synsing og noe man tror basert på lite eller ingen erfaring... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kjøp den nye A6`n! Da har du bil i 100 mil ca. Sorry måtte bare Lenke til kommentar
erlend.sæbø Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 både bmw og audi er jo stabile biler vil jeg påstå. Det å påstå at 4hjulstrekk er så mye bedre koker stort sett ned i hvordan du kjører. Har selv kjørt noen heftige vintere og aldri stått fast, og det er med bmw, så jeg legger fremkommelighet mye til hvordan og hvor klokt man kjører. Når vi snakker bruktbil så vil jeg se for meg at en 325 ofte er grisekjørt litt mer enn en a3 1.8 t, den kjøres jo stort sett bare av designerkvinner med firkantede briller og mellomrom mellom fortennene Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Audi har faktisk enorme problemer med forstillingen den består av for mange kuler og begynner ofte og knirke. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Audi har faktisk enorme problemer med forstillingen den består av for mange kuler og begynner ofte og knirke. Det stemmer. Ihvertfall etter mine erfaringer. Mammas gamle Golf IV (98 mod) slet med problemer i forstillingen og det samme gjør hennes Passat Stv. (2002 mod). Neste gang hun skal kjøpe seg en bil så blir det ikke en bil fra VAG-konsernet. Tipper det blir en Mazda 6 eller en Toyota Avensis. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Audi har faktisk enorme problemer med forstillingen den består av for mange kuler og begynner ofte og knirke. Ja, men svakheten på de nye A6`ene er coilen. Forhandlerene er klar over det, men blir ikke byttet og mange bil eiere får en liten overraskelse med på kjøpet Endret 9. januar 2004 av zn00ker Lenke til kommentar
erlend.sæbø Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Dårlig av audi, det med ikke å opplyse om dette. Er dette et " kjent " fenomen? Virker veldig merkelig. Kjørte a6 fra 1999 til 2001 eller 2002, husker ærlig talt ikke helt. Var særs lite problemer med den, en 2.4 avant. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Dårlig av audi, det med ikke å opplyse om dette. Er dette et " kjent " fenomen? Virker veldig merkelig. Kjørte a6 fra 1999 til 2001 eller 2002, husker ærlig talt ikke helt. Var særs lite problemer med den, en 2.4 avant. Om det er 1 av 10 ny biler eller 9 av 10 vet jeg ikke, men det har blitt tauet inn noen biler pga dette ja. Og som sagt forhandler er visst klar over det! Lenke til kommentar
SimenNor Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hadde tenkt å både kjøpe Audi og BMW for litt siden, og jeg er ihvertfall glad det ikke ble BMW. Jeg synes man får mye mer for pengene hvis man velger Audi framfor BMW. Innvendig synes jeg Audi er finere også. Hadde faktisk tenkt å kjøpe en Audi A4 T 1999 modell (med 2000 front), med treinteriør, kjørecomputer, AC, Soltak, Cruise +++ til 155000 og for å få en BMW 320 må man betale 230 000 + og alikevel er de fleste Audier A4 1999 MYE finere innvendig og har mer utstyr enn BMW 320. Med Turbo ligger Audi A4 på 8,3 sek på 0-100 som knuser 320. BMW er finere utvendig enn en Audi A4, men jeg synes ikke lenger BMW er en statusbil å kjøre. Dette er min mening da. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Kebab Hvor i all verden har du det i fra at Audi går fortere fra hverandre enn BMW? Bare spør Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 kjøp en Citöen Xantia Activa med V6'er... har en liten følelse av at de går greit nok, og har gode nok kjøre egenskaper... og så kan de faktisk bli littegrann tøffe hvis du putter på de noe jalla styling... Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) oi feilpost burde vert en slette knapp her Endret 23. januar 2004 av Hypsilofodonten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå