tøs Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Heisann. Jeg begynner å bli klar for en ny bil. Jeg har kikket mye på A3 1,8 turbo og BMW 325 95 /97 model. Er det noen andre biler jeg bør legge mere til som gjør seg veldig bra med litt styling.. INGEN AM CAR, kan du tenkte deg noen jævelige biler? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 har du penger og klarer å betale forsikringa så tar du Bimmern .. Audi hater jeg .. h-a-t-e-r ... jeg sier igjen .. Gi meg en H Gi meg en A Gi meg en T Gi meg en E Gi meg en R hva blir det ? Desuten er det så mange Bimmere her i landet at det er simpelt å få hjelp til alt Lenke til kommentar
eab Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ikke baser valget ditt på grunnlag av andre forumbrukeres (Kebab GUD) bastante meninger.. Du har jo eid mange bmw'er har jeg lest. Så hvorfor ikke forstette i det "trygge"? "INGEN AM CAR, kan du tenkte deg noen jævelige biler?" -jeg kan tenke meg mange jævlige biler. Eller mente du at amcar er jævlige biler? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jeg kan love deg .. Audier er dyrere i drift og går oftere fra hverandre enn BMWer .. men kommer jo helt på hvordan bimmern er behandlet ... desuten .. Ezekiel minte meg på noe .. hvorfor ville en som "tydligvis" har eid en M3 gå for noe som A3 1.8T ? er bare 150 "småspreke" hester i den A3en .. PS: er det en spesiell 325i du ser på eller? den kan ikke være kjøpt ny i norge .. (hvis ikke det er en 95mod eller 96mod med Dieselmotor ) Lenke til kommentar
tøs Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Hadde ikke råd til å drive en M3, det sier seg nesten selv. har vurderet å imprtete en s3 og, men den blir også veldig fyr å holde i drift. 1,8 turbo har et greit drag i hvis jeg chippern og den blir ikke så sindsyk dyr. Endret 23. desember 2003 av tøs Lenke til kommentar
tøs Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 har du penger og klarer å betale forsikringa så tar du Bimmern .. Audi hater jeg .. h-a-t-e-r ... jeg sier igjen .. Gi meg en H Gi meg en A Gi meg en T Gi meg en E Gi meg en R hva blir det ? Desuten er det så mange Bimmere her i landet at det er simpelt å få hjelp til alt Hvor gammel er du egentlig? PAKKIS STEMPEL osv er bare bullshit, greit nok at de har god smak. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 sa jeg noe om paskkis? jeg sa jeg HATER audi .. hva ****** har det med rykter osv? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 virker som tøs har det .. jeg har ikke sagt noe om pakkis .. jeg fortalte bare at jeg hater audi .. (ufyrselige biler ..) Lenke til kommentar
PaulMV Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Gå for Audien. BMW er styggt, ekkelt osv.. (liker ikkje BMW) Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 tørr jeg spørre hva slags bil kebabgud kjører? og hva slags audier han har prøvd? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 A3 A4 og A6 kjører faktisk en Mitsubishi Carisma GDI er 98mod så nybil garantien gikk "nettop" ut (5 år hos mitsubishi vet dere) Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Tror nok Kebab GUD skryter på seg litt både her og der. Tryggere med en Audi i vinternorge, iallfall med Quattro. A3 er Golf med Audimerke. Se heller på en annen Audi, kanskje en A4 eller 100. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 A3 A4 og A6 kjører faktisk en Mitsubishi Carisma GDI er 98mod så nybil garantien gikk "nettop" ut (5 år hos mitsubishi vet dere) og hvilke motorer? har ingen garanti for at du har kjørt de heller.. teit å være bmw-fundamentalist. det beste fra begge verdener sier jeg. ikke enten eller. quattro er fantastisk i norge som har vinter halve året. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hvorfor finner dere det så vanskelig å tro at jeg har kjørt 3 ganske vanlige biler? motoren hadde jeg aldri noe i mot .. selv om A4ern hadde Diesel.. den er førelsen og allt det pisset ... det er folk her som ikke liker BMW men det er meg dere tviler og kjefter på .. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 hvorfor finner dere det så vanskelig å tro at jeg har kjørt 3 ganske vanlige biler? motoren hadde jeg aldri noe i mot .. selv om A4ern hadde Diesel.. den er førelsen og allt det pisset ... det er folk her som ikke liker BMW men det er meg dere tviler og kjefter på .. kanskje det har noe med innstillingen og attituden din, ikke vet jeg Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Mulig det med innstillina ja. Viss du ikkje skal ha en bil som skal styles til døde, men der kjøreglede er i fokus og du ønsker mye bil for penga og noe ikkje "alle andre" har ville eg gått for Alfa Romeo 155 Q4 eller en 147/ 156. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 vell jeg ønsker en Pen bil, og ikke nødvendigvis en bil som har enormt med Hk. Comfort og finesse er det som passer meg akkuratt nå. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 jeg kan love deg .. Audier er dyrere i drift og går oftere fra hverandre enn BMWer .. men kommer jo helt på hvordan bimmern er behandlet ... Hvordan støtter du opp det utsagnet det? Selvsagt uten å fortelle om en kamerat som har hatt en Audi og der datt alle skruene ut.. bla bla bla... Lenke til kommentar
Ronnyronny Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Heller gå for en bil som "ingen andre" har. Lets face it, både bmw og audi er til de grader så slitte når det gjelder hvor ofte en ser dem på veiene. De er over alt. Skaff deg heller en bil som kan bli mer unik. Før likte jeg godt bmw og audi, men nå er jeg så lei av å se bmw og atter bmw på veiene, at dem ikke er noe fine lengre, uansett hvor stylet dem er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå