pgdx Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei allesammen.Lillejulafte og fult styr. Men noen som har lyst til å meddele hva som ligger under eller hva dere helst ønsker at ligger under tre'et til dere i år? Alltid spennende å høre hva andre får. Selv er jeg 100% sikker på at det ikke ligger noe HW under tre'et i år En ordbok. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Visst f*en må han allyse få en(flere) julegave®, jeg har en HW-pakke til deg, sendt meg navn og adresse på PM... mvh Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg blir gjerne med på å "chippe in" en pakke til Allyse. For den saks skyld kan du få komme og smake på ribba også hvis du ikke er sinnsykt langt unna Kongsvinger...... Jeg liker ikke å tenke på at noen står der uten jul - det er ikke bra...... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Så hva skal aleks få da? En pakke nylonstrømper? Rosa pisk? Sim City Collection 95? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Rosa pisk e tøft da.......kan fort bli tøft for andre også....hehehehe Men seriøst Allyse; noe du ønsker deg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå