Gå til innhold

Hva ligger under tre'et?

geiri

Anbefalte innlegg

Hei allesammen.

Lillejulafte og fult styr.

Men noen som har lyst til å meddele hva som ligger under eller hva dere helst ønsker at ligger under tre'et til dere i år?

Alltid spennende å høre hva andre får.

Selv er jeg 100% sikker på at det ikke ligger noe HW under tre'et i år :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Under vårt juletre ligger det et PowerColor Radeon 9800PRO.

Vel, det ligger ikke under treet akkurat nå, fordi jeg er redd for at noen (idioter) skal knuse hele kortet dersom det ligger på gulvet.

Egentlig så er det bare esken til kortet som kommer til å ligge under treet, fordi jeg lurte mutter'n slik at jeg har selve kortet inni maskinen nå. Jeg sa bare at jeg skulle teste det og sjekke at alt var i orden, men så byttet jeg det ut med mitt "gamle" FX5600-kort. Så nå er det FX'en som ligger i esken.

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Under vårt juletre ligger det et PowerColor Radeon 9800PRO.

Vel, det ligger ikke under treet akkurat nå, fordi jeg er redd for at noen (idioter) skal knuse hele kortet dersom det ligger på gulvet.

Egentlig så er det bare esken til kortet som kommer til å ligge under treet, fordi jeg lurte mutter'n slik at jeg har selve kortet inni maskinen nå. Jeg sa bare at jeg skulle teste det og sjekke at alt var i orden, men så byttet jeg det ut med mitt "gamle" FX5600-kort. Så nå er det FX'en som ligger i esken.

:mrgreen:

Sånne ting ødelegger julegleden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...