geiri Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei allesammen. Lillejulafte og fult styr. Men noen som har lyst til å meddele hva som ligger under eller hva dere helst ønsker at ligger under tre'et til dere i år? Alltid spennende å høre hva andre får. Selv er jeg 100% sikker på at det ikke ligger noe HW under tre'et i år Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jeg får heller ikkenoe hardware i år :/ har kjøpt høytalere til dama da. (z-2200) Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Under vårt juletre ligger det et PowerColor Radeon 9800PRO. Vel, det ligger ikke under treet akkurat nå, fordi jeg er redd for at noen (idioter) skal knuse hele kortet dersom det ligger på gulvet. Egentlig så er det bare esken til kortet som kommer til å ligge under treet, fordi jeg lurte mutter'n slik at jeg har selve kortet inni maskinen nå. Jeg sa bare at jeg skulle teste det og sjekke at alt var i orden, men så byttet jeg det ut med mitt "gamle" FX5600-kort. Så nå er det FX'en som ligger i esken. Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Genialt å kjøpe hw til dama/samboer, hehe... F.eks et heftig radeon 9,8 K så hun kan *kremt* surfe raskere på Internett... Endret 23. desember 2003 av Paddington Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg fikk bestille julegaven til meg selv i år , logitech z2200 , og kjøpte nye snowboard sko Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har ikke noe juletre jeg... :S Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Under vårt juletre ligger det et PowerColor Radeon 9800PRO. Vel, det ligger ikke under treet akkurat nå, fordi jeg er redd for at noen (idioter) skal knuse hele kortet dersom det ligger på gulvet. Egentlig så er det bare esken til kortet som kommer til å ligge under treet, fordi jeg lurte mutter'n slik at jeg har selve kortet inni maskinen nå. Jeg sa bare at jeg skulle teste det og sjekke at alt var i orden, men så byttet jeg det ut med mitt "gamle" FX5600-kort. Så nå er det FX'en som ligger i esken. Sånne ting ødelegger julegleden. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 det er jo teit å velge\vite hva man skal få til jul da! da forsvinner jo hele pointet! Men uansett, jeg tror jeg får el-gitar med forsterker til jul, pakken ser ihvertfall veldig ut som en el-gitar.. ellers er det veldig mange pakker som ser ut som de har stort hardware potensial God jul Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 moderator flyttet tråden til en kategori, der det allerede finnes en sånn tråd... WHY? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=183603 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Idag kom det kompisen min og leverte julegave. Eg er nesten sikker på at det er en RC bil. men det finner eg ut av imorgen. God jul. Eller så vet eg at eg får Logitech Z2200 av foreldrene siden eg skal bestille den selv. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 kjøpt to dvd'er til meg selv.. ellers får jeg sikkert hjemmestrikkede ullsokker fra mormor i år også... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hehe, jeg ga forresten megselv en mp3 spiller Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ikke en ting. Har ikke pakker, juletre eller jul Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ikke en ting. Har ikke pakker, juletre eller jul Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ikke en ting. Har ikke pakker, juletre eller jul Hmm, tror det ligger et keyboard (ikke tastatur, men sånn musikkinstrument) under treet i stua her. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 forhåpenligvis så ligger det noen par konvolutter under treet til meg Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ikke en ting. Har ikke pakker, juletre eller jul eeek! hvorfor ikke? Jehovas? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 eeek! hvorfor ikke? Jehovas? Nei... Foreldrene er ikke interessert å se meg ser det ut som... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg syntes seriøst vi skal spleise på en julegave til allyse! ... on the other hand, jeg er blakk Tanken som teller, right? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ka er nr til dine foreldre allyse? Send pm da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå