Gå til innhold

Q3 - UT lan party


Anbefalte innlegg

Hei

 

Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle gjøre av den her posten...

 

Vel

Det blir ett Quake3 -- UnrealTournament lan party i Sarpsborg den 29/3 - 31/3 - 2002

Ja jeg vet....GS , TG osv...... !

Det her blir ett rent "gamers" lan

Ikke inet , koster kun 150,- pr.hode , max 80 stk

Ikke pengepremier men premier blir det :grin:

Lan hjemmeside: http://fullspeed.to/dt.lan

Ta en liten titt iaf :wink:

 

/jan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bor i Trondheim så jeg gidder ikke å dra så langt for et lite LAN....

 

Bare et spm:

 

Hvorfor skal alle på liv og død spille instagib på UT?? Det deilige med spillet er stil, klasse og out-smarting, ikke "oj,jeg traff deg i arma og så døde du"................!

 

:sad:

 

Hvis man får til et headshot med snipern er det jo mye mer tilfredsstillende da!!

Lenke til kommentar

Hei

 

Vel...har dere vært på ett UT lan der det ikke blir campet med NW ??

Var i sverige for ikke så lenge siden på ett UT lan

Compos i NW og gib

Det ble campa som fan i NW (dm) men ikke i gib....

 

Ikke aktuelt å kjøre NW compo hos oss , ikke på det her lan'et iaf

Her blir det Q3 NW (dm) og UT ctf gib og DM gib

Det funker...har vært på endel lan bortover

Spiller endel NW online...gir ikke meg så mye...dessverre

Spiller derimot gib mye (ctf) personlig fortrekker jeg gib...smak og behag

 

ps: NW = Normal Weapons

 

/jan

Lenke til kommentar

Greit. La meg utdype...

 

1. Instagib er aim, aim og enda mere aim. Javel, så er aim kjekt og fint, men det er EN skill, og kun en liten del av hva UT med NW er.

 

2. Dodging er en unødvendig skill i instagib. For en med god aim er det lett å gibbe en som dodger.

 

3. Når du spawner er du likestilt med de andre spillerne. Dette gjør at alle strategier for oppbygging, samle våpen, ammo osv er fraværende. Kun spawn & go...

 

4. Du har kun ETT våpen. Dermed forsvinner alle strategier og skills for hvilket våpen som bør brukes i forskjellige situasjoner.

 

5. Det straffer seg lite å gjøre bevegelser som motspillerne leser som en åpen bok. Med NW så er et forutsigbart steg det samme som selvmord. Da får du en shock kombo rett i fleisen.

 

6. På samme måte har det mindre å si om du klarer å lese tankene til motstanderen. Med NW er dette helt essensielt for spillet, spesielt i 1on1.

 

7. Det krever enda mer aim å benytte sniperrifle enn instashock. De beste NW spillerne har bedre aim enn de fleste instagib spillere.

 

8. NW har våpen som krever hundrevis av timer med trening for å mestre, og som du likevel alltid kan bli mye bedre på. Instagib er kun skyt og løp, skyt og løp.

 

9. Timing av powerups er totalt fraværende i Instagib.

 

Urk, jeg gidder ikke fortsette. Instagib er lav-skill spill. Vanvittig kjedelig. Som å spille straffekonk dag ut og dag inn, istedet for å spille litt "ekte" fotball.

Lenke til kommentar

Wow toa

 

Tror jeg lar det ligge...din beskrivelse av insta spillere taler for seg

 

Uansett...var ikke meningen å starte en diskusjon om

hva/hvem som er best osv...

 

Enig med den delen om timing av powerups osv...

Resten får du stå for.

Meningen var , først og fremst , å la evt spillere vite at det blir ett lan , ett alternativ til GS/TG , her i distriktet.

 

/jan

Lenke til kommentar

Hehe... Vel. Ingen vits å diskutere hva som er best/dårligst, for det er jo smak og behag. Bare konstaterte at det er vanvittig forskjell på hva du må holde styr på, og hvor mye vanskeligere det er å mestre normal weapons. Men det er vel også det som gjør instagib så populært: det er enkelt og primitivt, og lett å sette seg inn i.

Lenke til kommentar

Hei

 

Toa: må ha siste ordet eller ??

Som sagt/skrevet tidliger,den her diskusjonen kan vi ta ett annet sted...

Har 3 stk i clanen som spiller NW også

Ta deg en tur på quakenet , #ut.dt så tar vi en fun fight en dag

Eller kom på lan'et så kan vi jo ta en NW compo også...np

Du kan jo vise oss hvor mye flinkere NW spillere er....:grin:

 

/jan

 

[ Denne Melding var redigert av: NorLord på 2002-03-06 10:39 ]

Lenke til kommentar

Bra TOA!

 

Jeg mener det samme, men jeg giddet ikke å ta meg tid til å skrive så mye på noe som var utenfor temaet på threaden. 1vs1 NW er det beste for meg....

 

Bruker man sniper holder det ikke å skyte folk i foten for å få et headshot slik som med super-ninja-laser-geværet i instagib. Taktikk blir brutalt revet ut av spillet og alle er plutselig like godt forberedt på enhver situasjon. Stemning er å stå helt stille og høre om det er skritt du hører eller om det er ditt eget hjerte. Du bytter fra RL til sniper og trekker pusten, Hopper frem fra hjørnet der motstanderen kommer intetanende løpende i 160km/t mot deg og du fyrer av et skudd. Midt i panna og ut i hestehalen. Så er det stille igjen ingen lyd, bare en tom patron på gulvet....

 

Ahhhhhhh....:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...