Øystein.F. Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Du trudde du skulle ta fri i sommar? Tru om igjen.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i sommar Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Hadde håpet på flere nyheter om A Link to the Past til Switch. Sammen med Ocarina of Time og Majoras Mask. Har lyst på flere Zelda-spill til den konsollen. Hadde aldri konsollene mellom 8bit og Switch, så har ikke fått spilt så mange av spillene i serien. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Fire Emblem på Switch. Nå har vi kun hatt håndholdte Fire Emblem helt siden Radiant Dawn på Wii. Det var i 2007. På høy tid at denne serien får en ny tittel med skikkelige produksjonsverdier. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Av de titlene, er Wolfenstein den som ser mest interessant ut. Lenke til kommentar
Andmalm Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Bare pirk, men: Wolfenstein Youngblood kommer også ut på Switch, og Hellblade er allerede ute på Switch. Hilsen Switch-fan Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Her blir det ikke gaming i sommer skjønner jeg. Like greit! Vente til vinteren. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Heldigvis en litt rolig mnd. Men er to spill jeg må sjekke ut. Warhammer: Chaosbane og Wolfenstein: Youngblood. Spesielt det siste som koster 399kr og da slipper din co-op partner å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 (endret) Hvis Bloodstained: Ritual of the night er bare en brøkdel så bra som Castlevania: Symphony of the night så er det et sikkert kjøp hvertfall! Endret 31. mai 2019 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
Tesgah Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Hadde ikke Kingdom Hearts 3 kommet ut allerede ville Crash Team Racing NF vært årets spill for min del, nesten uansett hvor bra det blir Originalen er blant mine mest spilte, og alt tyder på at remaken er tro mot følelsen OG har mye nytt i tillegg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Bloodstained og Crash Team Racing, ja takk! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Det eneste spillet utenom Halo MCC til PC jeg kan si jeg kjenner jeg gleder meg til i løpet av hele dette året er Man of Medan. Er selvsagt andre spill av interesse dette året, men ingen jeg lengter etter å spille umiddelbart når de kommer. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Denne listen var et stort gjesp for min del... Gledet meg til å spille WoW Classic, men det kommer jo ikke ut før etter ferien, så kanskje jeg i år kan få litt farge på huden i stedet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå