Salvesen. Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Det har i grunnen veldig lite sammenheng med det jeg skrev. Når oppnår ikke Tesla noe tall, men forhåndsbestillingene var store i f.eks USA også og så har salget falt kraftig etter at incentivene har blitt redusert. Det hjelper lite med godt salg i en kort periode i det lange løp og det er usikkerheten hva som skjer når incentivene fjernes etter 2020 jeg påpeker. Og da henvise til påståtte store forhåndsbestillinger i dag sier ingenting om dette. Hvilket kraftig fall? 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 (endret) Forøvrig er det bare å ta en titt på hva som har skjedd med kinesiske BYD etter at intencivene har blitt redusert. Denne bransjen i Kina går en mye tøffere tid i møte.Går det dårlig for byd? Hvordan går det i hydrogen leiren? Milliardene triller inn? Endret 2. juni 2019 av Salvesen. 2 Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Går det dårlig for byd? Hvordan går det i hydrogen leiren? Milliardene triller inn? Viser vel at det ikke går ann å diskutere på et saklig og voksent nivå med deg. Slikt gidder jeg ikke. Du er på barnehagenivå. 8 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Viser vel at det ikke går ann å diskutere på et saklig og voksent nivå med deg. Slikt gidder jeg ikke. Du er på barnehagenivå. Ja, det er lite saklighet ute å går. Enig i det. 2 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 "starter på 367 700 kroner." - Kan noen forklare meg hvor jeg kan få denne prisen? Jeg besøkte tesla nettsiden og prisen var på hele (402,040,-). Dette er den minste pakken uten 4x4, blir veldig kjedelig bil!! Kjøpspris kr. 377.020 Inkludert mva. på ca. kr. 0 Kontantprisen inneholder kr. 6.920 i dokumentavgift. Inkluderer resirkuleringsavgift pålydende kr. 2.400 Så du kan ta 377020 og trekke fra 6920 og 2400 og så får du plutselig 367700 gitt. Det er også mulig å bestille en Model 3 Standard Range (non-pluss), ved å møte opp hos Tesla eller ved å ringe de. Den er enda rimeligere og har enda mindre utstyr i tillegg til å ha et software begrenset batteri. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Det har i grunnen veldig lite sammenheng med det jeg skrev. Når oppnår ikke Tesla noe tall, men forhåndsbestillingene var store i f.eks USA også og så har salget falt kraftig etter at incentivene har blitt redusert. Hmm, det meldes nå om sterkt voksende etterspørsel etter Teslas biler i USA... Merkelig det der. Nå begynner shorterne å bevege seg fra "no demand" som de har mast om i evigheter og til "less profitable", altså at Tesla tjener mindre per bil. LOL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå