akelbo Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Microsoft utvider abonnementstjenesten.Xbox Game Pass kommer til PC Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Har vært på pc i godt over 1 år allerede. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Har vært på pc i godt over 1 år allerede. Nei det har ikke det. Men det har vært noen veldig få spill på PC som gikk under PlayAnywhere som har vært inkludert i GamePass. Nå kommer det et eget utvalg på PC med 100+ spill. Så ganske så stor forskjell. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 (endret) Har vært på pc i godt over 1 år allerede. Nei. Kun Xbox Play Anywhere titlene har vært tilgjengelig på PC via GamePass som en "bivirkning". Flesteparten av spillene på Xbox GamePass kan ikke spilles på PC. EDIT: Mister LarZen var litt raskere enn meg gitt Endret 31. mai 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 EDIT: Mister LarZen var litt raskere enn meg gitt Hehe 2 Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Jeg har allerede gamepass på xbox nå. Noen som vet om man må ha 2 abonnement. Eller ett abonnement gjelder både for Xbox og PC? Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Xbox Game Pass for PC blir vel litt sånn som Xbox Game Pass for Xbox. Har mange av spilla fra før og ser ikkje nok verdi til å svi av 1000,- kr ekstra pr år. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Har vært på pc i godt over 1 år allerede. Skjønner ikke folk at det er forskjell på en håndfull eksklusive spill som kan lastes ned "gratis" på PC som følge at Gamepass på konsoll og "Play Anywhere" og 100+ spill som kommer til Gamepass på PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå