Fjelldal83 Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Hei Jeg har tenkt å selge min 5 måneder gamle PS4 Pro til fordel en Nintendo, da det er for få barnespill til førstenevnte til små barn. Mitt spørsmål er om kjøper også kan overta de digitale spillene jeg har kjøpt? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Det enkleste er bare å selge med PSN-kontoen din og gi dem passordet ditt til denne. Husk å fjerne betalingsinfo fra kontoen din. 1 Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 31. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2019 Takk! Da skal jeg gjøre det Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 29. juni 2019 Del Skrevet 29. juni 2019 Hvis man selger med sin private konto med brukernavn og passord så har man på en måte solgt e-post kontoen sin også? Er det noen måte på å lage "ny" bruker med disse digitale spillene på før man selger? Hvis jeg feks gjør det samme så selger jeg jo også kontoene på gta online og red dead online? Lenke til kommentar
Rajak Skrevet 29. juni 2019 Del Skrevet 29. juni 2019 Hvis man selger med sin private konto med brukernavn og passord så har man på en måte solgt e-post kontoen sin også? Er det noen måte på å lage "ny" bruker med disse digitale spillene på før man selger? Hvis jeg feks gjør det samme så selger jeg jo også kontoene på gta online og red dead online? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå