akelbo Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Serien får en ny start med blanke ark i oktober.Her er Call of Duty: Modern Warfare Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Sry as, cpt.Price er en konge kar, men det er ikke nok til å få meg tilbake Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Call of Duty Black Ops 4 er vel det første COD spillet jeg ikke har kjøpt. Men det her havner rett inn på handlelista. Ser ut som gode gamle COD endelig kommer tilbake. Og med en helt ny spillmotor. Oh la la 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Dette så jo faktisk ganske fristende ut. Har ikke kjøpt et COD-spill siden MW3 så kanskje det er på tide igjen. Håper split-screen coop er tilbake. Det var det beste med MW2! Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Cod 1 og 2 remakes please. Alt annet er totalt uinteressant. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Hadde de bare kvittet seg med Killstreaks så hadde alt vært bra.. Killstreaks er som kreft Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 PC spillere mot konsollspillere er ikke det litt ubalansert? Pc-spillere har uten tvil fordel her vel? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Hadde de bare kvittet seg med Killstreaks så hadde alt vært bra.. Killstreaks er som kreft Killstreaks er fri xp. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 PC spillere mot konsollspillere er ikke det litt ubalansert? Pc-spillere har uten tvil fordel her vel? Må vel være input device matchmaking slik som fks Fortnite? Hvis ikke så er det jo helt håpløst. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Må vel være input device matchmaking slik som fks Fortnite? Hvis ikke så er det jo helt håpløst. Ja var det jeg mente og, haha, håper nok det! Lenke til kommentar
SiggEye Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Hadde de bare kvittet seg med Killstreaks så hadde alt vært bra.. Killstreaks er som kreft Slutt Lenke til kommentar
Soles Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Alt etter COD4 er totalt uaktuelt. Hjelper lite om cpt price er med i spillet. Få tilbake dedicated servere, da kan det bli bra. Men tviler egentlig! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Tviler på det blir mye nytt her, heller mer av det samme. Men Blops eller hva som var siste var ikke så ille gæli faktisk. Ga hvertfall noen timer underholdning så kan jo godt hende dette gjør det også. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Hadde de bare kvittet seg med Killstreaks så hadde alt vært bra.. Killstreaks er som kreft Det var jo halve moroa da jeg spilte COD. Riktignok er det mange år siden jeg var COD-fan, MW2 var det siste jeg virkelig likte. Kjøpte vel en 2-3 til, men med langt mindre spilletid. Artig med killstreaks så lenge man spiller fair i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 (endret) Hadde de bare kvittet seg med Killstreaks så hadde alt vært bra.. Killstreaks er som kreft Ødela MW2 online for min del. Grusomt spill, og den den endelige spikeren i kista for COD online her. Syns killstreak balansen var bra i Modern Warfare og World at War (elsk spill) , ikke for texas og helt på styr. I MW2 ble det bare en parodi på seg selv og helt krise. Gråt inni meg etter å ha kjøpt spillet for fullpris Skal innrømme at dette er noe jeg skal følge varsomt med på Endret 31. mai 2019 av Mala Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Hadde de bare kvittet seg med Killstreaks så hadde alt vært bra.. Killstreaks er som kreftDet var jo halve moroa da jeg spilte COD. Riktignok er det mange år siden jeg var COD-fan, MW2 var det siste jeg virkelig likte. Kjøpte vel en 2-3 til, men med langt mindre spilletid. Artig med killstreaks så lenge man spiller fair i utgangspunktet. De gir de som er gode enda flere muligheter til å drepe. hva med å heller balansere? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 For det er pisslett å skyte ned killstreaks med en gang? Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 (endret) Spille på tvers av plattformer, pc og konsoll nei, PS og Xbox ja. Vel, så lenge du kan velge så bare kjør på. Men uansett så ser dette ut til å bli den Call of Duty utgivelsen jeg har gledet meg mest til siden MW2. Og endelig slutt på sesongpass. Bare det ikke blir som BFV der det tar ørten måneder mellom hver gang det kommer noe nytt. Endret 1. juni 2019 av Fulltronpet Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Hadde de bare kvittet seg med Killstreaks så hadde alt vært bra.. Killstreaks er som kreftDet var jo halve moroa da jeg spilte COD. Riktignok er det mange år siden jeg var COD-fan, MW2 var det siste jeg virkelig likte. Kjøpte vel en 2-3 til, men med langt mindre spilletid. Artig med killstreaks så lenge man spiller fair i utgangspunktet. De gir de som er gode enda flere muligheter til å drepe. hva med å heller balansere? Som i BO4 med spesialister? Du er på en god killstreaks også får du det ødelagt av en elendig spiller som bruker et spesialistvåpnene sine, som du ikke har sjans til å unngå, bare for at han/ho skal få en liten følelse av mestring? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 (endret) Hadde de bare kvittet seg med Killstreaks så hadde alt vært bra.. Killstreaks er som kreftDet var jo halve moroa da jeg spilte COD. Riktignok er det mange år siden jeg var COD-fan, MW2 var det siste jeg virkelig likte. Kjøpte vel en 2-3 til, men med langt mindre spilletid. Artig med killstreaks så lenge man spiller fair i utgangspunktet. De gir de som er gode enda flere muligheter til å drepe. hva med å heller balansere? Ja huff, dumt å belønne de som bruker tid på spillet for å faktisk bli god. Participation medals. Endret 1. juni 2019 av CommanderKeen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå