tonysolibakke Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Hei, har ein bil med litt mygl i taket og litt på baksete samt setebelte. Årsaken til mygl trur eg kjem fra takluka då den ikkje er heilt tett. Spørsmålet mitt er korleis eg skal gå fram med å fjerne mygle. Er lyst skinn sete. Takker for svar? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Først må hele bilen tørkes skikkelig. Byggtørker elns er en god ting! For her kan vann har trukket ned i setene, gulvteppe etc.Så er det å vaske, vaske og vaske til du får det bort, evt rens! Fiks også takluka de, eller så får du dette igjen. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Vask med sprit. Sprit desinfiserer effektivt, bidrar til å tørke ut, og damper vekk utan å eterlate restprodukt. I tillegg har du den fordelen at spriteb som trekker inn i tekstilane også tek soppsporane der og hindrer grobotn for meir soppvekst. Når du vasker med vatn så vil du etterlate deg fuktige områder slik at myglet kan vekse oppigjen om du ikkje har fått vekk alt. Deretter kan du ta vanleg reingjering og utbetring av lekkasjepunkter. 1 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Når du har vasket kan du jo og prøve en runde med en sånn her en https://www.hygglo.no/e348-ozongenerator-7000-mg-h-darlig-lukt-i-bil-eller-bat 1 Lenke til kommentar
tonysolibakke Skrevet 31. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2019 Vask med sprit. Sprit desinfiserer effektivt, bidrar til å tørke ut, og damper vekk utan å eterlate restprodukt. I tillegg har du den fordelen at spriteb som trekker inn i tekstilane også tek soppsporane der og hindrer grobotn for meir soppvekst. Når du vasker med vatn så vil du etterlate deg fuktige områder slik at myglet kan vekse oppigjen om du ikkje har fått vekk alt. Deretter kan du ta vanleg reingjering og utbetring av lekkasjepunkter. Kva slags type sprit? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Kva slags type sprit? Kva som helst eigentleg, men stikk på apoteket å kjøp ei flaske antibac utstyrsdesinfisering. 1 Lenke til kommentar
tonysolibakke Skrevet 3. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2019 Etter ein runde med sprit har eg fjerna ein del mygl men har også fjerna ein del farge av skinnsetene.. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Etter ein runde med sprit har eg fjerna ein del mygl men har også fjerna ein del farge av skinnsetene.. "Farge" mener du vel tenker jeg, er nok møkk Lenke til kommentar
tonysolibakke Skrevet 3. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2019 Om seta er so skjetne må eg nok ha meir sprit. Antibac spriten var litt dyr, fungere det med white sprit fra Biltema? Eller er den for sterk? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 White Spirit inneholder vel en del ekstra gufne greier? Vil tro f.eks. Blå isopropanol vil være bedre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå