pitiri Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Jeg har rundt 300 000 kr øremerket høyrisikoinvesteringer/spekulasjon som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Jeg er allerede eksponert innen krypto og derivathandel (disse pengene er fortjeneste derfra), så jeg er primært ute etter andre ting. Noen forslag? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 (endret) Cannabis-aksjer i Canada. Elsparkesykler. Eller reparasjon og service av dem. Starte verksted/-kjede. Endret 31. mai 2019 av Taurean 2 Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 (endret) Dame Endret 29. mai 2019 av Marcus Halberstram 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Norsk biotek trenger sårt flere investorer med fersk kapital. På Oslo Børs er det en rekke selskaper som har høy risiko, og flere av de har en god mulighet til å bli et nytt Algeta innen 2-5 år. Dette gir skyhøy risiko og skyhøyt potensiale. Ta en titt på Nordic Nanovector, PCI Biotech, Ultimovacs og Photocure. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Tesla har fått seg en liten smell, og veien videre er noe uviss. Kan enten shorte eller kjøpe, avhengig av hva du tror. Det er nok en vinn/forsvinn-aksje, som fort kan enten øke 100% eller synke 50%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå