tøs Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei. Jeg har følgende maskin: - 2500+@ 3200 - ABIT Nf7-s V.2.0 - ATI readon 9800 Pro - 512 Mb Geil - WD harddisker. I tillegg til dette har jegn en tiscali linje (trenger ikke drit snakke dem nå for jeg er meget fornøyd med dem som ISP, ettersom jeg ikke har hatt nedetid så lenge jeg har hatt ADSL) som er på 704 / 128k. I cs 1.5 hadde jeg ping som lå på 20-30 konstant, men nå har jeg rundt 60, og den er oppe i 200 inneimellom. Hva kan dette skyldes? Får beskø av min bror i jula og det hadde vært fint om maskinen hadde vært oppe med CS når han kommer. På forhånd takk for alle svar. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 prøvd å kopiere configen som du brukte i 1.5 til 1.6 ? tror rate og cmd rate eller noe kan være feil...(er ikke helt sikker da) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Du får høy ping av at internett blir belastet av andre ting mens du spiller. Laster ned f.eks.. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Kan være CL_rate som er litt høy.. skal være 2500 tror jeg.. Og CL_updaterate skal stå på 80 hvis jeg ikke husker helt feil.. Hvis ikke dette er problemet, er det jo mest innlysende at du downloader/streamer noe ute i windows mens du spiller CS. Endret 24. desember 2003 av ArteXaeron Lenke til kommentar
tøs Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har seff skjekket at jeg ikke har noen nedlastnings programmer oppe, det sier jo seg selv. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Last ned noe som heter HLToolz. Det mekker en optimalisert konfig-sak til deg Fungerer dritbra til FPS-tweaking også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå