Mørbradbiff Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 (endret) Hei. Jeg skal ut å på tur med campingvogna. Og kunne tenkt meg å fått bilens dynamo til å lade vogna.Hva er standard rutine for å få ladespenning til tilhengerkontakt?Jeg ser for meg å trekke lade kabel direkte fra batteri (med sikring), og bak til tilhenger kontakten. Og finne et jordingspunkt i bagasjerommet. Kanskje montere et lite rele for å kutte strømmen når bilen ikke er tent. Audi A4 Avant 2003. Noen erfaringer på hvordan dette kan gjøres mest smertefritt? Endret 29. mai 2019 av Mørbradbiff Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Om du er på facebook kan du bli medlem av en gruppe kalt Mekking Norge. Der har jeg laget en solid oppskrift, md bilder og lenker til produkter. Er tidkrevende å legge alt dette inn her.Her er lenke til posten: https://www.facebook.com/groups/mekking/permalink/259080737993144/ 1 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 29. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2019 Takker å bukker. Jeg prøver å melde meg inn der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå