Niklasp Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Kan gi bedre batteritid for Apples toppmodeller med OLED-skjerm.Lekkede bilder viser iOS 13 med nattmodus Lenke til kommentar
PsionDelta Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Computex 2019 kjører for fullt men ikke en eneste artikkel på tek.no? Tragisk dekning av dere. Vill dere lese om lit ekte PC hardware så gå til sweclockers.se der har de artikler om nyheter vi vill lese om. 2 Lenke til kommentar
Håvard Frisell Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 (endret) Det du driver med her, PsionDelta, er spam på sitt aller mest nedrige. Hvor er moderator? Flott artikkel, tek. Endret 29. mai 2019 av Håvard Frisell Lenke til kommentar
PsionDelta Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Forbrukeropplysning med en klar oppfordring at ”jeg” og mange andre vill se dekning av mer tek. Det går i motsatt retning hos tek.no syns jeg. At denne havnet under noe iPhone relatert er bare helt tilfeldig. Og det er Sweclockers.com, ikke .se som jeg skrev først. Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Nattmodus? Genialt!!! Hvorfor har ingen tenkt på dette før!?! Lenke til kommentar
disk Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Det du driver med her, PsionDelta, er spam på sitt aller mest nedrige. Hvor er moderator? Flott artikkel, tek. Vel, eg satt pris på alternativet han listet til tek.no Eg kommer stort sett kun inn her for så å hoppe rett til kommentarfeltet for å se litt debattering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg