alxico Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jeg har et spørsmål!!!!! når jeg skal brenne ut en film brener jeg den først på en DVD+RW og ser etter at filmen er ok og at det går å spille dan av på DVD vidioen i stua, dette går fint, Men når jeg da brenner filmen ut på en DVD+R plate, da fungerer ikke filmen på verken datan eller på dvd videon, så da tenkte jeg at det gikk å ta en disk copi fra den DVD+RW til en DVD+R men da får jeg beskjed om at det ikke er nåkk plass på DVD+R platen. Er det noen som har noen svar eller som hjar vert bort dette før PLIS HJELP!!!!! Lenke til kommentar
alxico Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg glemte å skrive hva slags brenner det var. jeg bruker NEC 1300A (DVDshrink) + Nero 6 som jeg fikk fra Komplett i går. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Kanskje du bør prøve andre merker dvd+r og se om det funker? Ikke alle typer er like godt egnet til video, og det er litt forskjell på kompatibilitet mellom de forskjellige merkene. Lenke til kommentar
alxico Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg bruker verbatin DVD+R og DVD+RW plater, og jeg er veldi fornøyd med. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Synes det ser ut som om det er et eller annet du ikke er fornøyd med ut i fra ditt første innlegg. Det at dvd+r plata ikke vil spille hverken i standalonespiller eller på pc tilsier at det første du bør gjøre er å teste et annet merke for å se om det er spillerne som ikke tar merket. Hvis det fremdeles ikke funker har du eliminert det. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Synes det ser ut som om det er et eller annet du ikke er fornøyd med ut i fra ditt første innlegg. Gullkorn! Virker som alxico ikke helt får bestemt seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå