OfficialTage Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Hei, nå har jeg tenkt litt på Engelsk eksamenen som jeg skrev for noen dager siden. Jeg lurte på om jeg hadde gjort en stor feil når jeg satt opp kildene. Eksempel: “I will die today, and not tomorrow.”[1] [1]- står da i liten skrift over apostrofen. (I mente eller hva du enn vill kalle det) I slutten av oppgaven skrev jeg da i kildelisten: [1] Retrieved 29 May, 10.47 AM from foreksempel.com/ikkesant/bralink/6754 Er dette feil? Kan man bruke slike tallreferanser i fortellinger også? Lenke til kommentar
Flin Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Ved mindre det er en eller annen absurd regel for hvordan det skal gjøres, ja du kan det. Hva er læreren sagt om dette i timen? Lenke til kommentar
Seigmann99 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Tror alle slags former for kildehenvisninger skal gå greit, så lenge du får med den informasjonen du trenger å få med. I og med at dette var en eksamen, og at måten man setter opp kilder vil variere fra skole til skole, tror jeg det skal gå helt greit! Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Høres da ut som IEEE sin referanse stil, og burde absolutt være godtatt. Var den jeg måtte bruke på universitetet http://kildekompasset.no/ieee-eksempel-litteraturliste.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå