Cthulhu Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Galaxy Fold utsettes stadig Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Jeg har jobbet med materialer i lang tid. Og sett utslitelsesfaktoren på plast ved bøying og bending. Jeg kan love dere at brettbar mobiler hvor byretten ligger i materialet, ikke i en hengsel— så kommer samtlige til å bli deformerte ila kort tid. Dette kommer til å bli en flopp frem til de finner på et annet patent. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Jeg har jobbet med materialer i lang tid. Og sett utslitelsesfaktoren på plast ved bøying og bending. Jeg kan love dere at brettbar mobiler hvor byretten ligger i materialet, ikke i en hengsel— så kommer samtlige til å bli deformerte ila kort tid. Dette kommer til å bli en flopp frem til de finner på et annet patent. Problemet er jo bare åpningene, noe de kan fikse med pakninger eller slikt. Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Vi MÅ ha en mobil som kan brettes, koster det doble av en flaggskip-mobil, er fysisk større men er ikke like stor som en mini-nettbrett, og som uansett vil skades mekanisk siden mekanisk kompleksitet og slitasje er akkurat det vi trenger på elektronikk som er ellers "okay" slik den er uten bretting... said no one ever. 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Det er fremdeles den mobilen jeg har mest lyst på. 1 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Nå bruker jo sikkeet huawei samsung sin skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg