dimiles Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Jeje whateva K-DoG. Jeg bringer sikkert masse kvalme, du kan jo spørre alle der hvor mye de hater meg. (ta det som et hint at jeg ikke er der lenger) btw, jeg er kanskje en av de som ikke vil ha JoachimR ut av forumet... Endret 25. desember 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 btw, jeg er kanskje en av de som ikke vil ha JoachimR ut av forumet... Takk takk, det varmer! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 btw, jeg er kanskje en av de som ikke vil ha JoachimR ut av forumet... Takk takk, det varmer! Du er så velkommen som alle andre, så lenge du oppfører deg. That simple. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ser ingen grunn for at noen skal bli sparket ut av forumet. Har ingenting i mot JoachimR. Han må da ha lov til å ha egene meninger om ting....selv om jeg kanskje ikke synes de er helt riktig Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 btw, jeg er kanskje en av de som ikke vil ha JoachimR ut av forumet... Takk takk, det varmer! Du er så velkommen som alle andre, så lenge du oppfører deg. That simple. Jeg kan neppe ha fått oppdragelse jeg.. God jul Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 btw, jeg er kanskje en av de som ikke vil ha JoachimR ut av forumet... Takk takk, det varmer! Du er så velkommen som alle andre, så lenge du oppfører deg. That simple. Jeg kan neppe ha fått oppdragelse jeg.. Tanken har slått meg... Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Vel, på EF-Net finnes jo både hardware.no og hw.no, og det trekker jo litt ned for en kanal for, ja, nettop hw.no/hardware.no! Men blir det noe seriøst er jeg såklart med, IRCnick er det samme som FORUMnick Og til sist (og nokså off topic); JoachimR, jeg har ledd en god del av innleggene dine. Og det at folk tar innleggene dine helt seriøst (De er sikkert seriøst ment) finner jeg utrolig morsomt. Jeg deler ingen av meningene dine, men jeg ler utrolig godt når du kommer med de til tider ugjennomtenkte innleggene dine! At folk fortsatt blir provosert av innleggene dine er merkelig, men du er en artig kar (om enn med et litt snevert perspektiv på ting) det skal iallefall være sikkert. Ingen bør bli utestengt på grunn av meninger litt på kanten av det som er allment godtatt! så lenge man unnlater å kalle opp/henge ut enkeltpersoner (dette gjelder jo selvølgelig begge veier) så er det greit. men dette hører hjemme et annet sted NY IRC-KANAL!? JA! (jeg henger ikke på undernet ) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 OK, Hvor, hva og når? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ingen bør bli utestengt på grunn av meninger litt på kanten av det som er allment godtatt! Nettopp! Har heller ingenting i mot JoachimR. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ingen bør bli utestengt på grunn av meninger litt på kanten av det som er allment godtatt! Nettopp! Har heller ingenting i mot JoachimR. Godt å høre. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Med fare for å gjøre dette til en politisk debatt så har jeg et par ting å si. * Jeg respekterer de ALLER FLESTE av Jokkes synspunkter. * Enkelte av de tolererer jeg ikke, og jeg tolererer ikek folk som tolererer de heller, eller noe sånnt. Da tenker jeg spesiellt på saker og ting som allment er oppfattet som rasistisk. * Fra i dag av har jeg bestemmt meg for å legge alt Joachim har gjort og sagt fra før av bak meg, og la ham få en sjanse. Ikke det at min aksept er så forbanna viktig, men det betyr at JEG ikke kommer til å dvele noe mer over det ihvertfall. I bunn og grunn er vi alle like velkommne her EDIT: I ekte sosialistånd aksepterer jeg deg fullt og helt som menneske fra nå av Endret 25. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hehe, tusen takk. God jul! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hehe, tusen takk. God jul! God Jul ja Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Alle ble glade, og nå blir tråden stengt tror jeg Endret 25. desember 2003 av vladnag Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Alle ble glade, og nå blir tråden stengt tror jeg ...og hvorfor skulle den bli stengt egentlig? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Alle ble glade, og nå blir tråden stengt tror jeg ...og hvorfor skulle den bli stengt egentlig? ... and this is the part where we all look innocent "i know naaaathin' " Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ...og hvorfor skulle den bli stengt egentlig? hmm.. fordi den sporet av helt? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 AFAIK så gjelder det jo også JoachimR's tilstedeværelse på #hw.no - så den slipper gjennom nåløyet. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Du verden hva den julen gjør med oss... Jeg blir helt rørt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 * HalTan gir Arctic en stooor klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå