Gå til innhold

Starte en ny IRC kanal ?

uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, på EF-Net finnes jo både hardware.no og hw.no, og det trekker jo litt ned for en kanal for, ja, nettop hw.no/hardware.no!

Men blir det noe seriøst er jeg såklart med, IRCnick er det samme som FORUMnick

Og til sist (og nokså off topic); JoachimR, jeg har ledd en god del av innleggene dine. Og det at folk tar innleggene dine helt seriøst (De er sikkert seriøst ment) finner jeg utrolig morsomt. Jeg deler ingen av meningene dine, men jeg ler utrolig godt når du kommer med de til tider ugjennomtenkte innleggene dine! At folk fortsatt blir provosert av innleggene dine er merkelig, men du er en artig kar (om enn med et litt snevert perspektiv på ting) det skal iallefall være sikkert.

Ingen bør bli utestengt på grunn av meninger litt på kanten av det som er allment godtatt!

så lenge man unnlater å kalle opp/henge ut enkeltpersoner (dette gjelder jo selvølgelig begge veier) så er det greit. men dette hører hjemme et annet sted :)

NY IRC-KANAL!? JA! (jeg henger ikke på undernet :D)

Lenke til kommentar

Med fare for å gjøre dette til en politisk debatt så har jeg et par ting å si.

* Jeg respekterer de ALLER FLESTE av Jokkes synspunkter.

* Enkelte av de tolererer jeg ikke, og jeg tolererer ikek folk som tolererer de heller, eller noe sånnt. Da tenker jeg spesiellt på saker og ting som allment er oppfattet som rasistisk.

* Fra i dag av har jeg bestemmt meg for å legge alt Joachim har gjort og sagt fra før av bak meg, og la ham få en sjanse. Ikke det at min aksept er så forbanna viktig, men det betyr at JEG ikke kommer til å dvele noe mer over det ihvertfall.

I bunn og grunn er vi alle like velkommne her :)

EDIT: I ekte sosialistånd aksepterer jeg deg fullt og helt som menneske fra nå av :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...