Gå til innhold

Starte en ny IRC kanal ?


uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis Jokke er bannet kun pga. av sine politiske meninger vil jeg se på dette som veldig useriøst og umodent av op's på #hw.no @ undernet.

Vel det er jo allerede to veeeldig umodne op's @ hw.no @ undernet (BBC og Phunkee)

 

De driver til tider med systematisk utrensknin av folk som har andre meninger enn de, tåler ikke å få dritt tilbake når de selv slenger dritt/mobber andre 24/7. Men men, de får nå bare drive på så får man jo se hvor mange som orker å være der etter hvert.

Endret av Sakris
Lenke til kommentar
Hvis Jokke er bannet kun pga. av sine politiske meninger vil jeg se på dette som veldig useriøst og umodent av op's på #hw.no @ undernet.

hvis han er nazist/rasist av verste sort og ytrer meningene sine ganske ofte, da?

 

men, jeg er litt interessert i den der IRC kanalen ja.

vi må kommer på et navn da.

vi kan jo lage til kanalen #ur_anus på undernet da. den er ikke tatt. dessuten skrives det ikke urAnus, det må værer et mellomrom. da blir jo ur_anus mer rett

Endret av Nidhogg
Lenke til kommentar
Hvis man ikke er ignorert med en gang...

Ta en titt i SO3, så skjønner du hvorfor du ikke er allment godtatt av folk på #hw.no...

Vell.. Jeg har fulgt rimelig greit med i SO3 og jeg har ikke noe Imot Joachim... Jeg har sjelden noe imot folk.. Men et sted går grensen men det er bare 1person (tror jeg) som har vært over den grensen min de siste årene

Lenke til kommentar
Hvis Jokke er bannet kun pga. av sine politiske meninger vil jeg se på dette som veldig useriøst og umodent av op's på #hw.no @ undernet.

Jokke er bannet fordi han bringer kvalme til kanalen på samme måte som du ..

imotsettning til deg så banner vi ikke folk pga meningene

(ville ikke du ha jokke bannet fra forumet som en julegave til forum brukerene?)

 

 

hvordan dere kan se på BBC og Phunkee som barnslige skjønner ikke jeg ..

er en grunn de ble valgt til überOP'sø.

 

kan noen fortelle meg hvorfor BBC og phunkee er så barnslige?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...