Gjest Slettet+135sgd Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) Jeg har et uvanlig problem med en av naboene mine (ukjent hvilken) og trenger råd. Problemet er at det stadig kommer mye langt svart hår på verandaen min. Hver dag med god temperatur, så hoper det seg opp mye hår. Håret blåser inn i leiligheten min via verandadøren, og kommer 'over alt'. Jeg finner det utover baderomsgulvet, i sengetøyet, i klesvasken, og i klærne mine. I blant støvsuger jeg det vekk fra verandaen, men det hoper seg opp igjen ganske raskt. Begynner å bli ekstremt lei det. Teorien min er at en av de som bor over meg sitter mye ute på verandaen og drar seg i håret. Eller kanskje flere personer, for det er overraskende om 1 person 'røyter' så mye. Bor i 3 etg. i en bygning med 4 etasjer. Det er 3 leiligheter over meg, og jeg kjenner ingen av dem. Vurderer å henge opp et notis i gangen utenfor de 3 leilighetene hvor jeg så høflig som mulig beskriver problemet... eller eventuelt skrive et brev til alle 3 og gjøre det klart at 'det er ikke sikkert at håret kommer fra dere'. Men ingen av alternativene er helt ideelle, og jeg vil unngå å fornærme naboer. Hva ville dere gjort? Endret 28. mai 2019 av Slettet+135sgd Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Jeg ville banket på hos naboen og sagt ifra. Eventuelt, er det andre teorier om hva det kan dreie seg om, som kan forklare fonomenet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+135sgd Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) Dersom jeg hadde visst hvilken nabo der var, ville jeg gjort det. Men det frister lite å gå dør-til-dør og spørre/anklage folk for å røyte mye hår ned på verandaen min. Ser definitivt ut som menneskehår, er uansett for langt til å komme fra hund eller katt. Ser for meg at det er ei langhåret dame som sitter mye ute og drar seg i håret, kan ikke tenke meg noen annen forklaring. Endret 28. mai 2019 av Slettet+135sgd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå