Mr_Tiger Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Har klart å trykke på noe på min laptop slik at jeg ikke får bokstaver når jeg trykker på tastaturet, får bare opp andre ting som kalkulator når jeg trykker på f, lyd ned når jeg trykker b o.s.v. Noen som vet hva jeg må gjøre får å få tilbake bokstavene mine...hjelp Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Kan du oppgi hvilket merke og modell bærbaren er? Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Om du skriver inn enhetsbehandling i startmenyen, hva finner du under tastaturer der? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Om du skriver inn enhetsbehandling i startmenyen, hva finner du under tastaturer der? Hva skal tiger'n skrive med, når tastaturet ikke virker ! Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Hva skal tiger'n skrive med, når tastaturet ikke virker ! Bare å høyreklikke startknappen det Endret 27. mai 2019 av Fartlitter Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 27. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2019 Bare å høyreklikke startknappen det Standard PS/2 keyboard Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Bare å høyreklikke startknappen det Kommer vel an på OS? Fant det bare artig å anbefale å skrive inn noe, på en maskin hvor tastaturet ikke virker Standard PS/2 keyboard Tviler på at maskinen har PS/2 kontakt, USB er nok bedre ? --- @Mr_Tiger - du kan forsøke "hard reset" : Slå av datamaskinen, pass på at strømkabelen er fjernet. Hold inne av/på knappen i over 1 minutt. Start på nytt ! Endret 27. mai 2019 av 0laf Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) Kommer vel an på OS? Fant det bare artig å anbefale å skrive inn noe, på en maskin hvor tastaturet ikke virker Tviler på at maskinen har PS/2 kontakt, USB er nok bedre ? --- @Mr_Tiger - du kan forsøke "hard reset" : Slå av datamaskinen, pass på at strømkabelen er fjernet. Hold inne av/på knappen i over 1 minutt. Start på nytt ! Det hjalp, takk skal du ha:) . Endret 28. mai 2019 av Mr_Tiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå