AfterGlow Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Denne PC-en kjører seks av verdens farligste programmer samtidig – selges for over 10 millioner kroner Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Ikke en PC man skal ta med seg på jobb med andre ord. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Det meste av skadevaren på den maskinen er 15-20 år gammel, og fullstendig utdatert. Alt sammen kan lastes ned gratis på nett, og installeres på en laptop helt gratis. Dette må jo være de enkleste 10 millionene kunstneren Guo O Dong noen gang har tjent, nå har han råd til en gul dong eller to. 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Om jeg vil ha eldgammelt virus på en hobby laptop som kjører win95 ville 2-3 google søk finne det fort ut. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) Hvor ble det av han som sa at han kan selge en tilsvarende pc for bare 500.000 dollar? Er det parallelle kommentarfelt, eller slettet han det? Endret 28. mai 2019 av Aiven Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Det meste av skadevaren på den maskinen er 15-20 år gammel, og fullstendig utdatert. Alt sammen kan lastes ned gratis på nett, og installeres på en laptop helt gratis. Dette må jo være de enkleste 10 millionene kunstneren Guo O Dong noen gang har tjent, nå har han råd til en gul dong eller to. Prisene på "kunst" er vel det egentlige kunstverket, og er vel stort sett det eneste som er interessant når det kommer til samtidskunst. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Prisene på "kunst" er vel det egentlige kunstverket, og er vel stort sett det eneste som er interessant når det kommer til samtidskunst. Spørsmålet er vel hvorvidt det er "kunst", når jeg kan lage det samme hjemme i stoga, helt gratis? Jeg kan ikke male en ny Monet, men jeg kan laste ned noe skadevare å installere det på en laptop. Man må ha svekkede sjelsevner for å by 10 millioner kroner for noe slikt. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Poenget er at du ikke har gjort det. Enkelt å si at "det kan jeg også gjøre" for andres verk, men det er ikke kreativt. Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Poenget er at du ikke har gjort det. Enkelt å si at "det kan jeg også gjøre" for andres verk, men det er ikke kreativt. Hvis definisjonen på å være kreativ er å produsere søppel, foreslår jeg at folk blir litt mindre kreative 1 Lenke til kommentar
madammim Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Lurer på om det følger med noen garanti/service-avtale på PC-en. Den kan og vil jo gå i svart en dag, og da blir den vel bare en ødelagt og utdatert laptop uten verdi. Ikke akkurat er kunstverk man kjøper for å la gå i arv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå