Holzta Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei Hei har akkurat bestilt meg en whitebox cl50,og trenger en mus og en ekstern hdd.vil gjerne ha en anbefaling hvilken mus og hdd som er bra. Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Eg kan hjelpe deg med a finne ein mus. Velg Logitech Mx 900, den er kjempe bra. Den er litt dyr men du faar kvalitet faar pengene Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hei Hvis du er ute etter en ikke så stor mus, men ikke miniatyr heller. med usb trådløs sender som er så liten så den gjemmes i musa under transport, så ta en titt på denne: Labtec Wireless Optical Mini Mouse USB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvis du skal spille er det ingen vei utenom mx300. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg ville iallefall ha gått for Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 Lenke til kommentar
LioN!! Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg ville iallefall ha gått for Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 Me2. Ser veldig lovende ut. Hva skal du bruke musa til da? Bare sitte og surfe og sånn eller er du en gamer?? Lenke til kommentar
Holzta Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Spiller avåtil så om den er god i spill er eit + men skal brukes hovedsaklig til surfing og skolearbeid. Bør vere minst mulig,men samtidig passe god å spille med. synest labtec musa såg ok ut,noen som har erfaring med denne? bør ikke koste over 500kr.- Takk for Alle svar Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har brukt labtechen i 2 mnd selv, syns den er ok den er nesten like bred som en vanlig mus, men ikke fult så lang. Så for meg med store hender er den glimrende. Den rekker 1 til 2 meter unna uten problemer, eneste som kan være dumt er hvis noen andre har den musa f.eks på en datalab på skolen, kan det bli litt trøbbel. En kamerat av meg kjøpte den hans lagge når jeg brukte min. Men min var ok uansett Men det fikset seg når han satt lenger unna. Lenke til kommentar
LioN!! Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg ville tro MIE 4.0 er en utrolig god mus. Har bare hørt positive ting om den! Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Personlig liker jeg mx500 veldig, veldig godt. Ekstremt god til FPS spill, og oså meget bra til skolejobbing. Er ikke trådløs, noe jeg personlig mener er et pluss. Muligens litt stor, om du er ute etter en liten mus. Pris ca 500,- Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det beste for deg er nok å velge en mus som ikke går på batteri. Trådløs mus har du ikke bruk for på bærbare pc'er i noe særlig grad heller. Det må kun være ved presentasjoner i powerpoint osv. Presisjonen er bedre på optiske muser med ledning. Du slipper også mye kødd hvis du er i et rom hvor flere har trådløse muser. Jeg har selv en logitech mx700 på min stasjonære pc. Den blir ladet via en stor kloss av en dockin. Må lades annenhver dag. Styr unna batteri! Mitt valg til min bærbare falt på Logitech mini mouse optical, billig og bra.. Bra drivere. Den har ledning. Logitech har alltid god kvalitet og bra drivere til musene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå